4 Eylül 2016 Pazar

Sebebi Neydi Ki #6

Uzun bir aradan sonra sebebi neydi ki diye varlığıyla bize hayatı sorgulatan tasarımlarla karşınızdayım. Lafı uzatmayayım ve ilk ürünümüz şeffaf bavul ile başlayayım.



Gerçekten böyle bir bavul dizayn etmenin mantığı ne olabilir? Bir kere bavulda her renk ve boyutta eşya var olduğu için dolu hali çok kötü duruyor. Ayrıca insanların gözüne bavulumda bulunanları sokmanın kazancı ne olacak ki? Bir de kapalı bavuldan bile ürün aşıranlar oluyor hava alanı kontrolünde falan onların işini kolaylaştırmaktan başka ne işe yarayacak bu ürün aklım almadı.



Bu zamana kadar yokluğuyla bizi mağdur etmiş ikinci tasarım ise kebab maker. Arkadaşlar size kebap işini yanlış anlatmışlar sanırım. Olay lezzette, şekilde değil. Yani tüm etler aynı boyutta kesilmese n'olcak. Bir de normal bıçakla kessen malzemeleri eminin buna dizmekten ve kesmekten falan daha az zaman alır. Bi de 33 dolar. Ben o paraya gider en alasından 2 porsiyon kebap yerim be :)

Siz nasıl buldunuz bu ürünleri peki, kullanmak ister miydiniz?

6 yorum :

  1. Şeffaf bavul beni benden aldı!
    Bi aralar şeffaf çantalar da vardı ama plaj dışında pek yaygınlaşmadı ne mutlu ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç benlik değil bu şeffaf eşyalar :)

      Sil
  2. offf beni benden aldılar. neyseki kebaplarımız bu kadar kusursuz değil:)
    furla nın renkli şeffaf candy çantalarını epey beğendiğimi itiraf edeyim ama bavul olmaz yaa hayır:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte kebaptan anlamayınca böyle oluyor sanırım :)

      benim dağınıklığımı göz önüne sereceği için ben de hiç sevmedim bu bavulları :(

      Sil
  3. hele de benim kadar özensiz bavul hazırlayan biri için resmen bi facia olurdu herhalde :))

    YanıtlaSil