4 Ekim 2013 Cuma

Aritaum Hair Styling Straight Cream - Saç Düzleştirici Krem

Uzun zaman önce Guzzi's world blogu sayesinde haberdar olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum size. Ben bu ürünü ancak Kore'ye giden arkadaşım sayesinde temin edebildim. O kadar çok aramama rağmen ebay vs gibi sitelerde bulamadım :( 

Aritaum benim ilk kez duyduğum bir Kore markası, nedense diğer Kore markaları gibi uluslararası arenada yoklar. Benim denediğim saç düzleştirici krem ise bir nevi Brezilya fönü alternatifi. Açıkçası evde saç düzleştirme çok araştırdığım bir konuydu ama kendi başıma becerebileceğimi sanmıyordum. Artı piyasada satılan bu tür ürünlere de güvenmiyordum. Kuaförlerde ise bu işi yapacak işin ehli insanların varlığı az oldugundan bugun yarın diyerek kendimi oyaladım ta ki bu kremden haberdar olana kadar.
Ürünün paketi böyle. İçerisinden siyah ve beyaz kutularda iki krem, eldiven ve uygulama yaparken omuzlarımıza sermemiz için bir örtü çıkıyor. Ben ürünü Guzzi's worldde yazıldığı şekilde uyguladım ve şu adımları izledim:

  • Saçlarımı yıkadım ve iyice kuruladım.
  • Örtüyü omzuma örttüm ve eldivenleri giyip saçımı dört parçaya ayırdım.
  • 1 nolu siyah kutudaki kremi saçlarımı tutamlara ayırarak uyguladım. Yalnız burada dikkat etmemiz nokta saç diplerinden 1cm bırakarak ürünü uygulamak.
  • Tüm saça kremi uyguladıktan sonra ince dişli bir tarakla tarayıp ürünün eşit şekilde dağılmasını sağladım.
  • Ürünü saçımda yarım saate yakın beklettikten sonra saçlarımı yıkadım.
  • Daha sonra saçlarımı kuruttum ve düz saçları görünce şaşırdım açıkçası :) Pırasa gibi olmasa da kıvır kıvır saçlarım yoktu. 
  • Saçım iyice kuruduktan sonra düzleştirici ile saçımı düzleştiriyoruz ki zaten saçımız eskisi gibi olmadığından pek vakit almıyor.
  • Düzleştirme işlemi bittikten sonra beyaz kutudaki 2 numaralı kremi aynı 1 numaraları kremi uyguladığımız krem gibi uyguluyoruz. Ama bu sefer saç diplerinden 1cm bırakmadan.
  • Yine ürünü uyguladıktan sonra 15-20 dakika bekliyoruz.
  • Saçlarımı yıkıyoruz, dipten uca doğru kurutuyoruz.
  • Ve tekrar düzleştirici ile saçımızı düzleştiriyoruz.

Tabi ben ürünü bulmanın heyecanıyla saçımın bu işlemden önceki fotografını çekmeyi akıl edemedim.
Aşağıdaki fotograf ürünü uygulamamın üzerinden 1 ay geçtikten sonraki hali. Duştan çıkıp saçlarımı kurutup başka hiç bir işlem uygulamazsam saçlarım aşağıdaki gibi oluyor. Tamamen düz değil ama doğal bir görüntü.

Açıkçası bu zamana kadar yıka-çık insanı olamadım. Her duştan sonra saçlarımla uğraşmam gerekti. Ama bu ürün bana bu fırsatı tanıdı. Ayrıca saçımı düzleştirmek istediğim günler(pırasa gibi saçlar istediğimde) bu işlem 15 dakikamı bile almıyor ve yıkayana kadar da asla bozulmuyor. 

Siz daha önce kalıcı düzleştirme işlemlerini denediniz mi, memnun kaldınız mı?

35 yorum :

  1. Brezilya fonu denedim ve sacimin yapisini bozdu.. Kaliciligi da 4-5 gun surdu. Sonrasinda ne eskisi gibi dalgali oldu ne duz naylon gibi hala bi kismi :/ Zar zor toparladim yinede. Bu isleme benziyor brezilya fonu. Ama 400derecede isi uyguluyorlar defalarca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-5 gün mü :( Çok kötü olmuş giden saça mı verilen paraya mı yanmalı.

      Bu ürün bana daha zararsız geldi uygularken koku vs. rahatsız edecek bir şey olmadı oyda brezilya fönünde formaldehit idi sanırım adı çok zararlı ve kokusu rahatsız ediyor falan demişlerdi ondan çekinmiştim ama yaptrmadığıma memnun oldum yorumunu okuyunca.

      .

      Sil
    2. Canım çok kötü yaa keratin besliyor falan diyorlar ama kocaman bir yalan!!! Bu Brezilya fönü yüzünden 2 senedir matlaşmış saçlarımı toparlamaya çalışıyorum.... Bide ben işe yaramadı diye gittim 1 ay sonra yine yaptırdım. Ben kokusuz olan yeni çıkanla yaptırmıştım. Bide tomarlarca saçım döküldü... Hiç gerek yok dünyanın en gereksiz şeyi... Ben yabancı bir videoda izlemiştim. Onunda 1 hafta sonra eskiye dönmüş ve sonra yıpranmalar ortaya çıkmıştı. Uzak durun derim..

      Sil
    3. Aslında doğal halini sevebilsek hiç sorunumuz olmayacak ama olmuyor işte canım. Bloguna baktım saçların şu an sağlıklı görünüyor aslında.

      Sil
  2. Bence harika bir öneri... Ne yazık ki ben de yıka çık insanı olamadım.. Dalgalı saçlarım var ama bazen hayli kabarıyor.. Tbi ki bu ürünü oralardan temin etmek şimdilik benim için zor gibi görünse de sitelerde görürsem almaya çalışacağım, çünkü yorumunuz etkileyici gerçekten, Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Benim saçlarım hem kıvırcık, hem kalın telli e bir de gür olunca sorma gitsin halini. Duştan sonra uğraşmazsam bonus bonus gezerim ortalıkta :)

      Sil
  3. harika bir buluş kesinlikle !
    düzleştiriciler saçlarımızı mahvediyor malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Merve, zamanında o kadar yıprandı ki saçım ancak adam edebildim:(

      Sil
  4. çok iyi hoş da
    acaba içinde ne kimyasal var ki böyle oluyo demekten kendimi alamadım.
    temiz içerik temiz içerik diye tutturan biri olarak
    ama merakımdan almam mı alırım yahuuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya içeriğini ben de bilemiyorum ama merak etmiyor değilim. Aslında alan arkadaşa bu çevirteyim ne varmış içinde. Ama düzleştiriciden daha fazla zarar veremez diye düşündüm bir anda uyguladım.

      Sil
    2. bize bu üründen temin edin.cok lazım.

      Sil
    3. organize etseniz isteyenlerde üzerlerine düşen masraflara ok dese bizede getirtebilirmisiniz?

      Sil
    4. Sevgili adsız,
      Maalesef ürünü temin etmem mümkün değil. Belki bir tanıdığınız, yakınınız Kore'ye gider ya da ebay vs. gibi sitelerde bulabilirseniz diye postu yaptım. Tamamen bilgilendirme amaçlı.

      Sil
    5. Üründen isteyen olursa temin edebilirim tubakca@gmail.com adresinden mail atarsanız yardımcı olurum kutusu 30TL

      Sil
    6. Üründen isteyen olursa temin edebilirim tubakca@gmail.com adresinden mail atarsanız yardımcı olurum kutusu 30TL

      Sil
  5. şu siteyi inceler misiniz:http://www.testerkorea.com/goods/content.asp?guid=11499&cate=163
    eğer aynı ürünse toplu sipariş verelim

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    ürünü güç bela temin ettim. Ama ilk kez kullanacağım için bi kaç sorum olacak yardımcı olursan sevinirim.
    1) normalde kullandığımız ürünleri kullanmaya devam edebilirmiyiz? (yıkadıktan sonra durulanmayan krem,haftalık saç bakım yağı gibi)
    2) saçlarda yıpranma oluyormu?
    3) etkisi ne kadar devam ediyor?
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili adsız merhaba.bu ürünü nasıl temin ettiniz acaba ? bana bu kouda yardımcı olabilirmisiniz ?



      Sil
  7. Normal kullandığım ürünlere devam ettim ben. Herhangi bir yıpranma olmadı bende. Etkisi saç yapınıza göre değişir ama ben de 3 ay devam etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulandiktan sonra kac gün yıkamamız gerekiyor

      Sil
    2. Öyle bir süre yok nasıl uygulandığını yazdım zaten. Beklemeniz gerekmiyor.

      Sil
  8. merhaba ben de uzun süredir bu ürünü arıyorum , koreye gidecek bi arkadaş da bulup getirtemedim bi türlü :) bu ürünü nasıl temin ettiniz bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz ? en azından site ismi bile verseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yazıda da belirttiğim gibi arkadaşım getirdi,online olarak ulaşılabilecek bir yer bilmiyorum maalesef.

      Sil
  9. Selam.Canim ben Baküde bu urunden aldim.Ama bi sorum olacak bu duzleştiriciyi ròfleli saca uygulaya bilirmiyim? Yani boyali saclara uygunmu?yakmaz ?Cevab verirseniz memnun olurum.Azerbaycandan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben boyalı saça uyguladım bir sorun yaşamadım ama size bir garanti veremem tabi.

      Sil
  10. Canim tesekkurler cevabin icin.Deniyecem.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba http://en.koreadepart.com/ Korelilerin sitesinde ürün olabilir die baktım ama orada yok malesef ama bu marka var belki onlara mesaj yolu ile ulaşılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında son olarak natura keratin kulladım henüz 1 hafta oldu ama. Pek umudum yoktu ürünü denerken ondan fotograflayamadım süreci. Ama bundan sonra yurtdışından bu ürünleri alma zahmetine girmem. en azından benim kalın telli, kıvırcık saçlarım natura keratin ile mutlu su an :D

      Sil
  12. Bende uzun süre önce bloğunuzda bu ürünü görerek benzer bir ürün aldırttım arkadaşıma. THE FACE SHOP markası. İnternette birçok sitede ücretsiz kargo ile sipariş eteniz mümkün. Ben 20 TL ye aldım.

    Aşamaları anlattığınız için de tekrar teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uygunmuş fiyatı, umarım memnun kalmışsındır. Merak ettim ben de araştırayım hemen :))

      Sil
  13. Hayırlı akşamlar. Ben de bu üründen getirteceğim. Saçlarım dalgalı ben daha çok diplerden ortalara doğru kullanmak istiyorum sizce mümkün müdür? Ve aradan uzun zaman geçmiş etkisi geçince saçınız nasıl oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      sadece o kısmı düzleştirmek istiyorsan tabi ki mümkün.
      Ürün hakkında son değerlendirmemi ve denediğim benzer ürünlerle karşılaştırmamı aşağıdaki linkten okuyabilirsin Cansu, sanırım daha iyi fikir verir ürün hakkında.

      http://tekderdimnegiysem.blogspot.com.tr/2014/11/sac-duzlestirme-maceralarm-brezilya.html

      Sil
  14. arkadaşlar keratin bakımı yaptırdım 2015 ağustos ayında,hala saçlarım dökülüyor..aman ha yaptırmayın hem bir dünya para hemde kel bile kalabilirsiniz,aynı hatayı yapmayın diye yazıyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)