4 Ekim 2013 Cuma

Concealer Dosyası : Lancome Effacernes Longue Tenue Concealer #02 Beige Sable

O kadar concealer yazısı yazmışım ama neredeyse her kozmetik blogunda yazısı olan Lancome Effacernes Longue Tenue Concealer ı atlamışım :)

Ürün 15ml lik plastik bir tüpte geliyor. Çok azı göz altlarınızı kapatmaya yetiyor ki ben epeydir kullanıyorum hala bitmedi ama son demlerini yaşıyor :) Pembe alt tonlu bir kapatıcı ki morlukları örtmek ve aydınlık göstermek için güzel ama benim için işte bu diyeceğim bir kapatıcı değil maalesef. Orta düzey bir kapatıcılık sağlayan bu üründe SPF12 güneş koruması da mevcut. Ürün çizgilenme yapmıyor, göz çevresini kurutmuyor.

Kısacası göz altlarınız aşırı sorunlu değilse bu ürünü tercih edebilirsiniz. Eğer aradığınız orta düzey bir kapatıcılıksa bu ürüne şans verebilirsiniz.

4 yorum :

  1. Torbaları yok eden bir kapatıcı yapsınlar artık!!!

    YanıtlaSil
  2. ben de bu aralar concealer arayışındayım ki of yani, bir sürü şey denedim içime sinen bir şey çıkmadı daha!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yıllardır arıyorum bulamadım maalesef :( ama denemediysen mac prolongweara bir şans ver derim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)