20 Ağustos 2014 Çarşamba

Yapma Kızım Yapma Evladım : Şeffaf Bantlı Sütyen

Şeffaf sütyen askısından mı yoksa boncuklu olandan mı daha çok nefret ediyorum diye düşünürken ikisini de tahtından eden bir ürünle karşılaştım son günlerde sıklıkla - bana garezleri var bu iç giyim firmalarının sanırım.

Malumunuz sırt dekoltesinin altın çağını yaşadığı günlerdeyiz. Hal böyle olunca o dekolteden sütyenin kopçası görünmesin diye ne yapsak ne etsek diye düşünmüşler ve sırt kısmı şeffaf sütyen üretmişler. Gördüğünüz gibi sırtında yağdan eser olmayan modellerde bile eğreti durmuş. Hiç albenisi var mı şunun? Hayır bir şeyin şeffaf olması onun görünmez olduğu anlamına gelmiyor ki! Sırtından ince bant geçen bir sütyen olsa daha iyi, koli bandı gibi bu ne allasen!

Siz bir de bunu sırtı yağlı bir ablada hayal edin. O yağlar öyle bir sıkışıp iki yana ayrılmış ki ortadan yol geçiyor sanki. Yağlar kurtarın bizi buradan diye feryat figan ediyorlar. Ay bu görüntüyle o kadar fazla karşılaştım ki son günlerde artık nefretimi bir yerde kusmam lazımdı.

Bir de bu modeli var ki evlerden ırak. Siz beni dinleyin bunlardan uzak durun, piyasada bu derde derman olan bir sürü ürün var azıcık araştırın gözünüzü seveyim. 

20 yorum :

  1. bu nedir ya, evlerden ırak resmen!

    Çözümü var tabii, adını bilmesem de en kıytırık iç giyimcide bile mümkün olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kabus gibi resmen!
      ya çözüm bulmasalar bile sütyenleri gözüksün, valla bundan daha az itici gelir herhalde :)

      Sil
  2. Tek kelime : Berbat.
    O dombili ablalardaki duruşunu da gözümün önüne getirdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim Ms. Ne Giysem :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahayyül yeteneğiniz kuvvetliyse demek Mr. Buddha :p

      Sil
  3. Ben daha bunu canlı canlı hiç görmedim şükür!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslısın!
      Yerinde olmayı çok isterdim :)

      Sil
  4. :))) zayıflarda güzel olabilir ama toplu bayanlarda gerçekten hoş durmaz ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zayıflarda da hiç güzel durmuyor İnan ki :/

      Sil
  5. Yıl olmuş 2014, hala şeffaf sutyen askısı ve hatta boncuklu şeffaf sutyen askısı kullanan insanlar var. Düşünsene çıldırırsın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmeme gerek yok ki hergün kaç tanesini görüyorum ve neden diye sormamak için kendimi zor tutuyorum :/

      Sil
  6. şindi bacım ben bu sütyen askısı olayına kılım emme bir çare de bulamadım bunun için:/
    bir de takıntısı olan insanlar var hiç askı görünmesin isteyenler(bizzat d-she sütyen askın görünüyo çekiver şunu diye milyon kere uyarı aldığımdan dolayı yaz aylarında)
    görünsün la görünsün nolcak yani haksız mıyım herkes bilmiyor mu karı olduğumuzu herkes bilmiyor mu ikizlere sahip olduğunu her dişinin sütyen taktığımız bariz bir şey değil mi neyi niye saklıyoz anlamadım la :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya askıyı göstermemeye çalışan kadınla, askıdan tahrik olan erkek aynı kafa. Zaten giydiğini biliyorsun askıyı görsen ne görmesen ne asıl askısı yoksa mesele :p

      Sil
  7. Şeffaf sütyen askısına en güzel çözüm askısız sütyenler. Biraz sıkıyorlar ama şeffaf askı kadar kötü olamazlar. Bunlar içinse diyecek sözüm bile yok. Sanırım en güzeli şu göğüs pedi tarzı şeylerden kullanmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeffaf askı kullanmaktansa o sıkmaya katlanırım:)
      Kendinden yapışkanlı silikon sütyenler var onlar kullanılabilir, göğüs ucunu kapatan pedler var yani çare çok.

      Sil
  8. Yapma annem, giyme kızım diye her birini önce nazikçe uyarmak, sonrada kafalarına iki tane indirmek istiyorum halaa şu insanlık dışı şeyi göstere göstere giymekten çekinmeyenlere. Bak gece gece sinirlendim gene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten etrafındaki insanlar neden uyarmıyor bu insanları ki?

      Sinirlenmeyecek gibi değil ki kuzum :D

      Sil
  9. çok kullanışlı bence bunlar. Özellikle şeffaf askılara bayılıyorum ben, asla vazgeçmem:) Ben de bloğuma beklerim. İzlemeye aldım.

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. bunu bıngıl bıngıl bedenlerde hiç düşünme ve görme o zaman :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)