9 Temmuz 2014 Çarşamba

Victoria's Secret Vücut Spreyleri

Yaz günlerinde Versace Crystal Noir gibi parfümleri başından boca etmişcesine dolaşan insanlar görünce bende mi bi terslik var diye düşünmeden edemiyorum. Hadi kendileri rahatsız olmuyorlar diyelim, bizi de mi düşünmüyorlar. Bazı sabahlar asansöre bindiğimde o ağır parfümlerin kokusunu buram buram ciğerlerimde hissediyorum, midem kalkıyor.

Benim yaz parfümüm bellidir CK Eternity Aqua. O kadar fresh ve temiz bir koku ki yazın dayanabildiğim tek parfüm sanırım. Onun dışında ise kurtarıcılarım body mistler. Gerek kalıcılıkları gerekse kokularının çeşitliliği nedeniyle de Victoria's Secret vücut spreyleri ise favorim.
Normalde çiçek aromalı ve şekerli kokuları tenime yakıştırmam ama bu ürünler benim için bir istisna oldu. Şimdi bendeki kokulara bir göz atalım.
Amber Romance: İçerisinde siyah kiraz, frenk anglaise ve sandal ağacı aromaları bulunuyor.
Mango Temptation: Eşimin en sevdiği koku. Mango nektarı ve ebegömecinin karışımından oluşan hoş ve rahatlatıcı bir kokusu var.
Vanilla Lace: Vanilya sevenlerin bayılacağı ama benim için çok tatlı ve bayıcı bir koku. Sıktığınızda fırından çıkmış kurabiye gibi kokuyorsunuz sanki. Vanilya, orkide, amber ve misk kokularını içeriyor.
Love Spell: En sevdiğim :) Kiraz çiçekleri, beyaz yasemin harmanının içerisine az miktarda şeftali eklenmesiyle oluşturulan bu koku her daim favorim.

Bu vücut spreyleri yaz-kış duştan sonra benim vazgeçilmezim. Yazın ise serinlemek istediğim anlarda imdadıma koşuyorlar. Açıkçası çok sıcak yaz günlerinde parfüm kokusuna katlanamayıp sadece bunlarla günü bitirdiğim oluyor.

10 yorum :

  1. Gizlisi saklısı kalmadı bu Victoria'nın,
    Giydiğinden sürdüğüne kadar döktünüz ortaya.
    Ayıp ayıp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Victoria yerine Frederick'in (bkz:frederick's of hollywood) giyim kısmı ilgimi çektiğinden o konuda ben ifşa etmedim kendisini en azından :p

      ama sürdükleri güzel, işini biliyormuş haspam :p

      Sil
  2. kesinlikle bende çok sıcakta parfüm değil de vücut spreyi kullanıyorum.
    özellikle gündüz hatta dediğin gibi arada serinlemek için fıslatıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle daha ferahlatıcı.
      bazen buzdolabında saklayıp kullanıyorum cehennem sıcaklarında daha güzel oluyor :D

      Sil
  3. Aay hele bide o ağır kokular terle birleşince ortaya çıkan koku varya aman yarabbii insana burnunun direğini kırdırtma isteği veriyor. VS vücut spreylerinin kokusunu bende beğeniyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay o kokuyu düşünmek bile istemiyorum ama maruz kalıyoruz maalesef :(

      Sil
  4. Benim normalde de parfümlerim ağır olmadığı için yazında kullanabiliyorum ama Vs nin kokularını aynı senin gibi banyodan sonra , canım sıkıldığında , yatarken kalkarken kullanıyorum hep hem baya da bereketliler bitmiyorlar o kadar sıkmaya :) Benimde yazılarım var bunlarla ilgili istersen göz atabilirsin canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok bereketliler ben de elimdekiler bitmeden yenilerini almayacağım diye inat ettim ama bitmiyorlar bir türlü :p

      aa hemen bakıyorum bloguna o zaman :)

      Sil
  5. Ben de vücut spreyi deneyeyim. Şöyle internet bakıp sipariş vereceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle dene derim ama o kadar çok çeşidi var ki insan hangisini alacağını şaşırıyor :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)