2 Nisan 2014 Çarşamba

Beni "Mim"lediler Sen Kaç!

4 yıllık bloggerim ilk kez bir mim yapıyorum çünkü aynı gün pek sevdiğim yazarlar Kızlı Erkekli Kedili ve O da var, Buddha beni okumadan geçmedikleri bloglar arasında gösterince bu sevgi seline karşılık vermezsem olmaz dedim :)

Çok sevdiğim moda, makyaj,yemek blogları var adlarını tek tek saysam burası yetmez o nedenle tercihimi benim gibi her telden çalan, içinden geldiğini yazan bloglardan yana kullandım. Genelde pek yorum yapmıyorum ne yalan söyleyim ama aşağıda bahsi geçen bloglara yorum yapmadan geçersem içime dert oluyor

Şöyle bir huyum var bir blogu okurken yazanını hiç tanımasam da kafamda şöyle bir insan, şunları sever diye düşünüyorum. Yazılarını okurken aklımdan şarkılar geçiyor. Şimdi bazıları-o kendini biliyor- bu mimi yaparken standartları yükselttiği için ben de onların yazıları bana en çok hangi şarkıyı hatırlatıyor paylaşayım istedim :)

Kendisi ile az da olsa yüzyüze görüşme fırsatı buldum. Dünya tatlısı bir insan. Saçlarının da hastasıyım :) Blogu da kendi gibi cıvıl cıvıl.


Yine bir blogger buluşması sayesinde tanıştık. Her ne kadar orada pek vakit geçiremesek olsak da blogunun ve instagramının sıkı takipçisiyim. Hala o enfes muffinlerini denemedim içime dert oldu :)



Ben köpek insanıyım ama bu blogdan sonra saf değiştirebilirim :) Hem duyarlı hem de eğlenceli bir blog. Mutlaka göz atın :)




Benim gibi her telden yazanlardan. Makyaj,saç,gündem,spor,sinema aklınıza ne geliyorsa o konuda yazıyor, hem de güzel yazıyor.



Yeni tanıdım da kendisini böyle kıpır kıpır bir kız çocuğu izlenimi yaratıyor bende. Dobralığına, lafı eğip bükmeden pat diye söylemesine bayılıyorum.



Ah şimdiki adıyla Maya da geç bulduklarımdan. Erdal Öz seviyormuş benim gibi o da, ondan daha bi sevdim. Kah içini döküyor kah sitem ediyor blogunda. Okumadan geçmeyin onu da :)




Bu kadar çiçeğin arasına bir böcek lazımdı tabi :p Hakkında diyecek şeylerim çok ama adam ne yazsa güzel yazıyor gidin okuyun derim. Ama şunu belirtmezsem kendisine haksızlık etmiş olurum gerek yazdıkları, gerek kullandığı görseller ya da başlıklar olsun ince bir zekanın ürünü. Keyifle okuyoruz kendisini.Son yazılarını değil ama eskileri okurken aklıma bu şarkı geliyor hep :p

17 yorum :

  1. bizim orlaada benim gibilerine bir de patavatsız diyolla kuzu :D cansın sağol ;) mutlu oldum adımı görünce on numara hatun kişisi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ben şarkımı göremiyom ki ya :( ulan tayyip bunlar hep senin başının altından çıkıyor furulası kelleli pis uşak :P sevgili ne giysem şarkımın adını deyiver de gidip başka diyarlarda dinleyeyim :D

      Sil
    2. Deme öyle kuzum ya patavatsızlıkla alakan yok senin. Sen sağolasın asıl, öperim çok :*

      Sil
    3. o zaman senin için vimeo linki verelim hemen: http://vimeo.com/7756969

      Sil
  2. aiy nasıl mutlu oldum burda kendimi görünce! sana muffin mi göndersem napsam :) en azından şimdilik öpücük gönderiyorum bol bol :*
    bi de sayende november rain'i dinlemiş oldum yıllar sonra.. nasıl nostalji oldu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım :)

      Senin şarkıda işin biraz kolayına kaçtım ama en azından değişik versiyonu olsun dedım :)

      Öperim ben de kocaman :*

      Sil
  3. Yaaaa amaaa ben blogu bıraksam mı ki diye geçirirken siz beni çok mutlu ettiniiiizzz, blogu neden sevdiğimi ve kopamadığımı kurulan arkadaşlıklar sayesinde bi'kez daha anladım..

    Erdal Öz sevilmez mi ki? Çokça severim. Seni de çokca sevdim, moda blogu sanıp sayfana girmemiş olmasam da yukarıda bahsi geçen bloglarda yorumu gördüğümde alla alla diyip incelemiştim. İyiki de incelemişiiim baaak ..

    Yukarıda bahsi geçen Buddha, Mor Rimel, Modern Tıpçı, Kızlı Erkekli Kedili blogları için yazdıklarına katılıyorum hepsini de çok seviyorum. Ama buddha'nın selfielerini ve bazı postlarını düşününce benim de aklıma maroon 5 ten one more night geliyor :D kızmaz umarım bana. hepinizi öptüm! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bırakma sakın!!!

      İyi ki incelemişsin, önyargılı olmamak lazım şeker :)

      haklısın bak o şarkıda olur ama bunun temposu yüksek daha hareketli ya ondan mıdır bilmem aklıma bu geliyor direk :)

      Sil
  4. Benim gibi bir müzik delisi için ne muhteşem , yaratıcı bir anlatım seçmişsin. Bayıldım!

    Hayata, benimkine benzer bir penceren baktığına inandığım blogger dostlarımın aklına gelebilmek beni inanılmaz mutlu ediyor. Ne mutlu bana keyifle okuduğun bir blog olmuşum!
    Çok teşekkür ederim.

    Alice In Shoppingland'le bu yazın sayesinde tanıştım ama diğer blogları ben de büyük bir keyifle okuyorum.

    **Standartları yükselteni tahmin ediyorum (!) ama sen de bir adım üste taşımışsın.
    Olay burada kapanmış bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene nasıl sevindim anlatamam ;)
      Ben teşekkür ederim asıl güzel yazıların için :)

      Sil
  5. Yorum yazar tarafindan silinmistir..
    Hah, siler miyim hic? ;)
    Listeye son siradan bocek olarak da olsa girdim ya, zirvede birakacaksam tam zamani :p
    Sayfanizda adimi gormek ne buyuk seref hanimefendi, cok tesekkur ederim ;)
    Sarkiyi gorsem iyi olurdu ama mahallenin delisi tipci'nin da bahsettigi gibi; Kurabiye Tayyip!
    Ayrica, 1 more night da fena degilmis hani, ara sira dinlerim hala :p Derken, daha da merak ettim simdi, vimeo linki isterim ;)
    Boyle de yuzsuzum ;)
    ps. Standartlar standartlar icindir ;)
    (Veni, vidi, sacmaladim)
    - Santiye sartlarinda cep telefonundan ancak bu kadar ;)
    * Tesekkurler tekrar, kirmamis, nezaket gostermissin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen silme, silmek bizim işimiz :/
      O Şeref zat-ı alime ait asıl beyefendi. Yuzsuzluk olur mu yahu sen santiyedeyken bile yorum yapmışsın bize de linki paylaşmak düşer: http://vimeo.com/30567004
      Tekrar tekrar teşekkürler her şey için ;)

      Sil
    2. Dunku yorumdan sonra su an ancak bosa cikabildim inanir misin? :/
      Ve bosa cikar cikmaz aklimdaki ilk sey "Koş dogruca Ms. Ne Giysem'in bloguna, kesin paylasmistir linki" oldu :p
      Tesekkur ederim hanimefendi tekrar, Jagger loves you ;)

      Sil
    3. Ne çok çalıştırıyorlar seni üzüldüm :(

      Ah bu ilgiyi hak edecek ne yaptım Buddha, şımartıyorsun beni.
      Jagger beni sevsin o vakit, kızı da seni :p

      Sil
  6. Deli deli birbirimizi yazıp mutlu oluyoruz ya bayılıyorummm :)) Teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yüzden mim işine bulaşmıyorum pek zaten ben de :)

      Ama insan mutlu oluyor, haklısın ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)