2 Eylül 2016 Cuma

Concealer Dosyası: Yine LA Girl Pro Conceal Ama Corrector Niyetine

Kapatıcı almalara doyamadım. Daha önce L.A Girl Pro Concealerin #natural rengini alıp bana uymadığından bahsetmiştim. Sonra yine tüm swatchları inceledim tekrar sipariş verdim ve #nude rengini aldım gelir gelmez kolumda denedim yine olmamış dedim ama o kadar pembeye çalan somon alt tonlu bir kapatıcı ki corrector niyetine kullanırım ben bunu dedim.

Daha önce bahsetmiştim,  Bobbi Brown'un bisque rengini corrector olarak kullanıyorum. Daha sonra buğday tenli olduğum için turuncular da işimi görür diye Bobbi Brown correctorın peach rengini de aldım memnundum ama bir bisque kadar değil. Sırf bitsin diye kullanıyordum ama rengini tutturamadığım bu ürün şimdilik pembe tonlu corrector ihtiyacımı giderdi :)




Fiyatına göre gayet başarılı performans sergileyen LA Pro Girl Conceal kapatıcıların sevmeyeni yok. Gayet kapatıcı, kalıcılığı da iyi sayılır. Eğer uygun fiyatlı, bir ürün arıyorsanız öneririm. Ben beautyjointten almıştım ama malum instagram hesapları da satıyor.


Bu arada Sleek markası da corrector stickler getirmiş. Mağazada denedim 2 numarası çok kırmızı gibi diye 3 numarasını aldım ama eve gelince denedim neredeyse kahverengi :S


Bu arada her ne kadar Mac Prolongwear en sevdiğim kapatıcılardan biri olsa da günlük kullanımda ağır geliyordu. En sevdiğim kapatıcılara iki yeni ürün daha ekledim, umarım bir sonraki yazıda onları paylaşacağım artık bir yıl sonra falan ancak yazarım bu gidişle ama :)

2 yorum :

  1. Kapatıcı yazısı okunayı seviyorum😍önerdiğin bourjois olanı da listeme ekledim zaten💪

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)