27 Kasım 2015 Cuma

TazeDirekt Alışverişim

Daha önce de defalarca bahsettiğim üzere online alışveriş benim hayatımın bir parçası. Market alışverişinde de hep tercih ediyorum ki reyon reyon dolaşıp, kasada kuyruk bekleyip zaman kaybetmeye tahammülüm yok. En çok Migros Sanal Marketi kullanıyorum ama sebze-meyve söz konusu olunca tam bir facialar. Nerede ezilmiş, zarar görmüş ürün varsa kakalıyorlar ki bu konuda defalarca şikayetçi oldum.  Neyse ki bir iş arkadaşım sayesinde tazedirektten haberdar oldum, bir de davet edilip 50 tl kupon kazanınca ilk alışverişimi yaptım ve siparişim cumartesi kahvaltı sofrasına yetişti bile.


Öncelikle kese kağıdı ve kağıt çanta kullanmalarını pek takdir ettim. Aldığım her şeyin bu kadar lezzetli ve özenle seçilmiş olmasını beklemiyordum. İlk alışverişte et ürünlerinden yana emin olamadığımdan sebze ve özellikle tazesini bulmanın pek mümkün olmadığı yeşillik alışverişine yer verdim. Maalesef resimde aldığım bazı şeyler yok. Misal kuru meyveler, çünkü evin diğer ferdi ben çantadan çıkarmaya fırsat bulamadan kuru incirleri vs. indirmişti mideye. Fiyatlar market fiyatlarına yakın,  genelde bir tık fazla olsa da bazı ürünler daha ucuzdu misal kestane. Bu arada her zaman rastgelemediğimiz bir çok ürün de mevcut. Benim için bu deniz börülcesi. Tazesini mevsiminde bulmak zor Ankara'da, istek üzerine getiriyor bazı yerler desem anlarsınız :D Zaten onu haşlamak, temizlemek de benim için pek yorucu o nedenle salamura olanlarını tercih ediyorum ki onu da epeydir bulamıyordum büyük marketlerde bile. Bir de belirtmeden geçemeyeceğim hurmalı tapası sırf sepeti min. sipariş tutarını tamamlamak için almıştım ama bayıldım. Bir küp şeker büyüklüğünde yeseniz tüm tatlı ihtiyacınızı kesiyor anında :D

Aman yanlış anlaşılmasın parası neyse verdim aldım, zaten haberdar olmuşsunuzdur blogger tanıtımlarından ama bir de gerçek alışveriş deneyimi dinleyin dedim.

Hala üye olmadıysanız ve 50 TL kupon kazanmak isterseniz üye olmak için tık tık!

2 yorum :

  1. Ya ben bu siteyi ilk zamanlarında aşırı merak edip hemen üye olmuştum ama tabisi Van'a gönderim yapmıyorlarmış -.- O yüzden anca yazıları okuduğumla kalıyorum

    YanıtlaSil
  2. of hiç aklıma gelmedi sen soyleyince baktım siteye belirli yerlere gönderiyorlarmış cidden :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)