4 Kasım 2015 Çarşamba

Sebebi Neydi Ki #5

Japonların geleneksel kotatsusunu bir seviye daha ileri taşıyan bu tasarımcıyı aslında tebrik ediyorum. Bu ürüne baktıkça sebebi neydi ki mi desem ya da benim olsa keşke mi desem bilemiyorum :)

İşin özü benden daha üşengeç bir arkadaş resimdeki düzeneği kurmuş. Görünmeyen kısmında içeride elektrikli bir ısıtıcı mevcut. Lakin bunu evimin ortasında görmek ister misin derseniz tabi ki hayır. Ay hem o yorgandan bozma masa örtüsü hiç hijyenik gelmedi bana :) 



Hadi yukarıdaki örneğin yine bir temeli var da 20lik dişinden tektaş yapıp evlilik teklif etmek de nedir arkadaş? Romantiklik mi şimdi bu?


 Bence adam cimri çıkmış anacım. Şu kadarcık da olsa bi tektaş alsa iyiydi. Ha amaç herkeslerden farklı olacağız kaygısıysa yapmayın böyle şeyler azıcık da sıradan olun. Ben dişinden bana yüzük yapan adamdan korkarım valla. Bak kızım imzayı atmadıysan vazgeç sen de yol yakınken.


6 yorum :

  1. ayyy! diş gerçekten fenaymış :( ama bu fikre bayılacak insanlar da vardır eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben ne kadar marjinal ruhlu olsa da o diş fikrine kimsenin bayılacağını düşünmüyorum :)

      Sil
  2. İlki gayet işe yaramaz bi icat ikincisi ise tek kelimeyle iğrenç 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle o yüzüğü en iyi ifade eden sıfat - iğrenç :)

      Sil
  3. Üfff dişten yüzük rezalet. Adamdaki hödüklük düzeyini ölçemedim ama kız garibim "neyseki fırçalayıp takmış" diyerek buna şükretmiş bile olabilir.
    Kotatsuya bayıldım yaa. O yorganımsı şeylerin kılıfı, örtüsü varas sürekli çıkarılıp yıkanabiliyosa harika bişi! Kış boyunca içinden çıkmayabilitem var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alemsin ya fırçalıp takmış tesellisi evlilik uğruna nelerin göze alındığının en içler acısı ifadesi olabilir mi acaba :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)