1 Nisan 2014 Salı

Yüzyüzeyken Konuşuruz

Ergenliğimde bile kimsenin bilmediği gruplar arayan ya da o popüler olmadan da dinliyordum ben tripleri atan insanlardan olmadım hiç. Nasıl aklıma geleni yazıyorsam müzik de öyle benim için, çok geniş bir skalası var playlistimin. Bi bakarsınız eskilerden takılır teninle konuşmak dinlerken akabinde november rain e sarar oradan  little bad girl e atlar ve son noktayı da dokunma ile koyabilirim.

Bu gereksiz bilgileri verdim ki benim müzik zevkime güvenmeyin diye. Zira şu an anlatacağım grubu 5 sene önce dinlesem eline gitarı alan şarkıcı oluyor, özenti diye eleştirirdim bilirsiniz ahkam kesmeyi pek severim.

Ama dinleten arkadaşımı sevdiğimden mi, samimi geldiklerinden mi bilmem nedense seviyorum bu çocukları. Yollarda tek başınayken güzel eşlik ediyorlar zira. Ha çok mu güzel müzik yapıyorlar derseniz yapmıyorlar ama güzel söz yazıyorlar. İki - üç cümleden şarkı yapıp onu müziğe yedirenlerden değiller. Lakin bazı yerlerde o kadar övmüşler ki abartmışlar, müzik olarak değil ama konseptleri başarılı diyelim.  Büyük Ev Ablukada'yı hatırlatıyorlar biraz tek kusurları bu diyecektim ki bir de Ankara'da Passage, If gibi saçma sapan yerlerde çalıyorlar. En beğendiğim grup gelse adımımı atmam oralara artık.




O değil de "Gencebay çalarken arabadan inilmez kaptan."


4 yorum :

  1. Passage ve IF?
    Saçma sapan?
    Hahah, kötü anılar demek :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya kötü anılar değil tam tersine çok eğlendim vakti zamanında hatta :)

      IF kadar alçak ve küçük bir mekanın performance hall diye adlandırılması ironiden öteye gitmez kabul edelim.
      Passage a gelince, gelmeyim ya da şimdi yorumlarım amiyane kaçacak :p

      Sil
  2. november rain gençliğimi yedi benim de.. bi de o ergen aklımla gidip november_rain diye msn adresi almıştım.. ergenlik diyor üstünde daha fazla sosyolojik tespit yapmak istemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama şimdi derin izler bırakmayacak bir şarkı da değil hakkını yemeyelim..

      o msn adresleri mevzusuna hiç girmeyelim yahu, hepimizinki ayrı bir olaydı o yıllar :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)