17 Şubat 2014 Pazartesi

Erkekler İçin: Gömlek Kolu Nasıl Katlanır?

Bir erkeğin üzerinde görmeyi sevmediğim şeylerin başında kolsuz tshirtler gelir. Ondan sonraki nedir diye sorsanız kısa kollu gömlek derim. Zaten çoğu erkek de bizim gibi düşünüyor olsa gerek yaz-kış uzun kollu gömlekler giyip gerektiğinde de kollarını kıvırıveriyorlar. Peki ideal kol kıvırma/katlama nasıl yapılır hadi ona bakalım:

Aslında işlem çok basit:
1. Adım
Gömleğin kol düğmelerini açıyorsunuz
2. Adım
2 manşet genişliğinde olacak şekilde yukarı doğru sıvıyorsunuz 
3. Adım
Alt kısmı 1 manşet boyu katlıyorsunuz
4. Adım
Uç uca getirmeden, manşetler 1 parmak gözükecek şekilde son bir kez daha kıvırıyoruz.

Ve hazırsınız :)


görsel: menstyle1.com

8 yorum :

  1. ay harikaymış! ben de kısa kollu gömleğe dayanamayanlardanım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seven kadın gormedim henüz zaten :)

      Sil
  2. Bir gün bir foto paylaşırım, fikriniz değişecek mi bakarız ;)
    25cm kol çevresiyle 100cm kollu kareli gömlek giyen hemcinslerim yarattı bu algıyı zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef o hemcinslerin çoğunlukta olduğundan fikrimiz bir kaç iyi örnekle değişecek gibi değil ama görmeden bilmeyiz tabi ;)

      Sil
  3. Biz kızlarla aramızda kıro erkeklere Kamil Kısakollugömlek, kıro kızlara da Kezban Mavifar deriz.

    YanıtlaSil
  4. Şaşkınım....güzel paylaşımmış valla. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  5. harika ! kesin esime denicem :)
    Paylasim icin cok tesekkurler
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)