27 Şubat 2013 Çarşamba

Hollywood'un Ünlü Erkeklerinin Sakallı Halleri

Genelde saç, sakal değişikleri rolden kaynaklı olsa da Hollywood aleminin erkeklerinin sakallı sakalsız hallerine beraber bakalım:

James Franco


Ben Affleck



        
Bradley Cooper




Brad Pitt



Chris Pine



David Beckham


George Clooney


           
Jake Gyllenhaal
   
  

Paul Rudd


Penn Badgley


Ryan Gosling


Tom Hardy

Sakaldan uzak durması gerekenler  Tom Hardy, Brad Pitt, David Bechkam, George Clooney,Jake Gyllenhaal,Ryan Gosling,Penn Badgley bence. James Franco ise sakalsız olmamalı kesinlikle :)

Sizin fikirleriniz neler, siz en çok kime yakıştırdınız sakalı?


görseller: glamourmagazine




9 yorum :

  1. Su Ben Affleck'den tiksinen sadece benmiyim merak ediyorum :)

    Sakal coguna birkac yas eklemis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz onları hep baby face görmeye alıştığımızdan sakal yaşlı durduruyor biraz evet.

      Sil
  2. her halleri birbirinden etkileyici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ama şu gossip girl deki çocuk hariç, sevemedim onu bi türlü :)

      Sil
  3. sakal-bıyık erkeklerin en büyük aksesuarı bence, zamana yere göre değişebilen.. :)

    YanıtlaSil
  4. bir kez daha emin oldum ki ben sakal sevmiyorum :) güzelim adamlar hiç olmuş mu o sakallar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu sakalsız daha iyi ama yine de değişiklik iyidir :)

      Sil
  5. Sadece sakallı resimlerine bakıldığında yakışanlar var ama sakala no no no diyorum.Hele george clooney için şoktayım resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya bildiğin dede moduna giriyor o sakal bırakınca :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)