21 Şubat 2013 Perşembe

BRIT Awards 2013

Baştan uyarayım bu post aman ne güzel giyinmişler, elbiseleri şu marka postu değil, daha çok ay bu kadar paraları var, şöyle fiziği var ama zevk yok vs. gibi iç rahatlatmak amacıyla hazırlanmıştır :) Zaten güzel giyinenleri moda blogger arkadaşlarım pek güzel anlatmışlar. Ben de naçizane kendimce bi yorumlayayım dedim.

Alexa, şu dünyadaki en cool insanlardan biri. Tarzına hastayım ama tarzı böyle diye bu kadar basit bir parça ile- Valentino bile olsa- böyle şirin kız pozları vermesini itici bulabiliyorum bazen. Şu kombinle yaz akşamı dışarıda yemeğe çıkarsın ama ödül törenine gelmezsin di mi?



Bu ablamız kim tanımıyorum valla ama üzerindekinin tasarımcısını merak etmedim değil. Yani ne desem olmuyor kelimeler kifayetsiz kalıyor. Ama bizde satılsa tutar bu her düğünde 3-5 kişinin üstünde görürüz:)



Kendiyle barışık olan insanlara bayılırım da kendini bilmeyenlere şaşıp kalıyorum. O kalın bele o dekolteyi geçtim de, o tombik bacakları kapatsaydın ya güzelim. Çantaya, işlemelere ve o apartman topuklara değinmiyorum bile..


Dolce& Gabbana bu kadına dava açmalı bence . Bu elbiseyi böyle kombinlemek cinayet resmen..



Rita Ora sana ne desem bilemiyorum. Bir önceki postum da kendisiyle ilgiliydi. Yani üsteki yorgandan bozma elbise hiç olmamış. After partyde giydiğin bele kadar ala ama o bacak dekoltesi nedir yahu!! Nasıl oturup kalktın sen bunla merak içindeyim. Bu arada elbise payetli assolist elbisesi olmasaymış ayakkabılar şahane olurmuş. İşlemesiz siyah elbise, boynunda o altın yaka detayı, saçları da topladın mı harika olabilirdin ama..


 



Yukarıdaki kombine baktım ne desem bilemedim. Söz sizin. Bu arada aşağıda bu kızımızla ilgili bir resim daha var ki dünyada adaletin olmadığının kanıtı :(





En güzelini en sona sakladım. Bu kadar felaketten sonra içiniz açılsın biraz dedim. Büyüdükçe daha bi karizmatik olan Justin gecenin en iyi giyinenlerinden. Yalnız çok David Beckham'sı geldi bana hali tavrı.


Bekliyorum sizlerin de yorumlarını :)

2 yorum :

  1. ohaaaa! parayla rezil olmak böyle bir şey herhaldeee! ya da bu kadınlar üzerlerindekini giymek için para mı almışlarrr? Yalnız Justin harbi karizma hani. ama cidden ben görünce beckham zannetmedim değil. güzel post olmuş, ellerine sağlık ^.^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)