29 Kasım 2016 Salı

Cilt Bakımıma Yeni Eklenen Ürünler

Ankara soğuğunun yüzünü göstermeye başladığı şu günlerde cildimin kurumasını ve pul pul görünmesini engellemeye yönelik yeni ürünler aramaya başladım.

Fakat bu sefer bir uzmandan akıl aldım ve dermatoloğun tavsiyesi üzerine kuru ama akneye meyilli yorgun görünümlü cildimi canlandıracak ve yoğun şekilde nemlendirecek iki yeni ürünü cilt bakım rutinime ekledim.



Bunlardan biri yüz temizlemede kullandığım Dermoskin Facial Cleansing Yüz Temizleme Köpüğü. Benim gibi kuru ciltli insanların en muzdarip olduğu konu yüzlerini germeden işini yapan bir yüz temizleme ürünü. Bakalım bir kaç gündür kullanıyorum, etkilerinden ileride bahsederim.



Diğer ürün ise yine aynı markaya ait Dermoskin Topicalbiotin T Yoğun Nemlendirici Bakım Kremi. Ciltte oluşan kuruluğu giderip cildi rahatlatan ve koruyan bu kremi ise özellikle kuruluktan kaşınan ya da pul pul olan yanak, çene ve el gibi hassas ve tahrişe müsait bölgelerde ihtiyaca göre kullanıyorum, yoksa günlük nemlendirmeye uygun bir ürün değil.

Ben ürünleri eczaneden aldım ama pişman oldum açıkçası. Çünkü internet sitelerinde daha uygun fiyatlara buldum. Eğer memnun kalırsam severek alışveriş yaptığım ve bu zamana kadar sorun yaşamadığım www.turuncukasa.com sitesinden daha ucuza alma niyetindeyim.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)