4 Ekim 2016 Salı

Concealer Dosyası: Bourjois Radiance Reveal Concealer #2

Geçenlerde severek kullandığım bir kapatıcıdan bahsedeceğimi söylemiştim. İşte ilkbaharın ortasından beri severek kullandığım Bourjois Radiance Reveal concealer!



Biliyorsunuz kapatıcı arayışım bitmiyor. Artık morluklarımla yaşamayı öğrenmeye başladım ve orta kapatıcılık sağlayan ürünler ile yaşamaya alıştım. Yaş da 30 olunca Mac Prolong Wear ya da Estee Lauder Double Wear gibi kapatıcılarımı zor günlere sakladım :)

Özellikle kışın ve mevsim geçişlerinde göz altlarımı nemli tutacak kapatıcıları seviyorum. Bu konuda favorim Skinfood Salmon Dark Circle Concealer ama boyutu büyük çabuk bitmiyor hem de taaa Korelerden alıyorum diye başka alternatifler aradım. Bu konuda Note Mineral kapatıcının da hakkını vermeliyim. O da göz altlarını kurutmayan bir yapıda ama en koyu rengi bile bana biraz açık olduğundan ten makyajı yapmadan kullandığımda çok abes kaçıyor.

Neyse gelelim bırakın göz altlarını kurutmayı, tüm gün boyunca kadife gibi hissettiren bu ürüne. Tamam abartmayım ama prolonweardan sonra bu tabir pek normal :)

Bourjois benim ürünlerini oldum olası sevdiğim marka. Healthy Mix Fondoteni ve kapatıcısını severek kullanmıştım ama maalesef ülkemizden çekildi.
Bourjois Radiance Reveal concealer ise orta kapatıcılık ve 24 saat nem vaat eden bir ürün. Tabi ki 24 saat göz altımda kalmadı ama benim her kıştan bahara, bahardan yaza dönüşlerde göz altlarımın iyice kuruması sorununu tetiklemedi. Kalıcılığı ise gayet tatminkar olsa da gün içinde 1 kez tazeliyorum genelde, ama asla cakey bir görünüme neden olmuyor. 
Ben günlük hayatta kapatıcıları pudra ile sabitlemiyorum. Haliyle çizgilere dolma oluyor ama bu üründe minimum seviyedeydi diyebilirim.
Ürünün eksilerinden bahsedecek olursak renk çeşidinin azlığı ilk sırada gelebilir. Tabi ülkemizde satılmaması ve SPF içermemesi de ayrı sorun.
Yaklaşık 7-8 pound gibi uygun bir fiyata satılan bu kapatıcıya denk gelirseniz bir şans vermenizi öneririm. Eğer orta kapatıcı olması ile yetinebilirseniz szii günlük hayatta memnun edecektir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)