21 Nisan 2015 Salı

Concealer Dosyası : Aritaum Full Cover Liquid Concealer - #02 Natural Beige

Kapatıcılarla aramdaki düzeyli ilişkiden haberdar olmayan kalmadı sanırım. İstiyorum ki hem süper kapatsın, bir o kadar da doğal dursun, bi de yerinde dursun çizgilere dolmasın. Çok şey istiyorum farkındayım o nedenle kapatıcı arayışım hiç bitmeyecek sanırım.

Yine Uzakdoğu menşeili bir ürünle karşınızdayım. Aritaum markasının daha önce kalıcı saç düzleştirici ürünlerini uygulamış ve pek memnun kalmıştım. Başka ne ürünleri var diye araştırırken karşıma bu devasa boyutta -25 ml neredeyse fondöten kadar pes - kapatıcısı çıktı ve full cover ibaresi beni kalbimden vurdu tabi ki :) Hemen hakkında kısa bir araştırma yaptıktan sonra sepete attım ve 15 gün içerisinde gümrüğü es geçip bana ulaştı ürün neyse ki:)

Şimdi adındaki sıvı ifadesine kanmayın, gayet kalın bir yapısı var. Bu nedenle uygulamadan önce parmaklarınızın arasında azıcık kıvamını yumuşatmak gerekiyor. Aplikatörlü kapatıcıları ve kavanozda olanları hijyenik bulmadığımdan tüpte olmasını sevdim. Yapısı ağır olduğundan uygulaması biraz meşakkatli olabiliyor. Ben bazen azıcık göz kremi ile karıştırıp uyguluyorum ki daha pratik oluyor.

En kötü yanı renk seçeneğinin azlığı. İki tonu var ve bendeki koyu olanı ama tek başına cildime uygularsam çok sırıtıyor o nedenle bunu kullandığımda ten makyajı yapmak şart. Ama şu gördüğünüz kadarcığı gözaltlarımı ve cilt kusurlarımı kapatmaya yetiyor, epey bereketli bir ürün olacak sanırım. 

Özet geçecek olursak, ikinci katta neredeyse dövme bile kapatacak bir kapatıcı olunca sevdim tabi ki. Yalnız yapısına alışana kadar düzgün uygulaması zor olabiliyor. Bir de bir tık koyu olsaydı pek mesut olacaktım ama bu haliyle de gayet iş görür bir ürün. 

5 yorum :

  1. merhaba, takipteyim, bana da beklerim,
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ahh ahh bende neler çektim kapatıcılardan : ) ama geçenlerde istediğimi buldum. hatta bugün yazısını da yazdım ben. Ama şimdi senin yazını okuduktan sonra sanırım bunu da alıp deneyeceğim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yorumunu şimdi gördüm :)
      hatta sen bu yorumu yaparken ben de yazını okuyup wet n wild kapatıcıyı almaya heves etmiştim.
      ah ah bizi kimse anlamaz, kapatıcı dedi mi akan sular duruyor hepsini alasım deneyesim geliyor :)

      Sil
  3. Ay ben u seriye toptan bayıldım! Bana açık rengi olduğundan renk sıkıntısı çekmedim ama bu seri genel olarak kalın bir yapıya sahip. Uygulamaya alışınca sıkıntı çekmiyorsun ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya renk konusunda keşke senin kadar şanslı olsam :(
      bb kremini de alacaktım ama rengi çok açık cesaret edemedim, o da kalınsa hiç uğraşamam üşenirim sanırım :)
      ama krem kapatıcısına bir şans vereceğim :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)