7 Mart 2014 Cuma

Sevdiklerim: Beirut

Antidepresan etkisi yaratan müzikler vardır ya Beirut şarkıları da öyle benim için. Zaten bir çoğumuzun severek dinlediği grup ülkemize gelip Gezi eylemlerine destek vermesiyle daha da bir sevildi. Bu arada sevenlerine müjde Ağustos ayında İstanbul'a geliyorlar konser vermeye :)

Aslında son yıllarda işe gelirken arabada dinlediklerimden başka müzik dinlemiyorum desem yeri. İşteyken de koşturmacadan fırsat bulamasam da arka planda açıktır hep bir şeyler. İşte bu zamanlarda ruhumu dinlendiren şeyler dinlemeyi seviyorum. Çoğu şarkılarında barındırdığı Balkan ezgilerine de ayrıca bayılıyorum belirtmeden geçmeyeyim :)

Şu an ofisime kapanıp kahvemi yudumlarken en sevdiğim şarkılarından birini dinlerken sizlerle paylaşmadan edemedim:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)