15 Ocak 2014 Çarşamba

Sevdiklerim: World of Goo

Şirin mi şirin bir oyun ile karşınızdayım. Bu seferki oyunumuz bilgisayarlar ve mobil cihazlarda da oynanabiliyor. Eminim duymuşsunuzdur ama hala bilmeyenler için paylaşmak istedim.
Sevimli karakterlerine, her seviyesinin tasarımına hasta olacağınız bu oyun ilk başta gözünüze çocuk oyunu gibi gelebilir ama öyle olmadığını oynadıkça anlayacaksınız :)


Benim bu oyunla tanışmam nasıl oldu ondan bahsedeyim öncelikle. Yüksek lisans başvurumun yazılı sınavı için bölüme gittiğimde bizi bu oyunun başına oturttular ve oynamamızı istediler. Çünkü sınavımız bu oyun hakkındaki bir oyun dergisine değerlendirme yazısı yazmaktı. Oyun beni o kadar sardı ki zamanımın çoğunu yazmaya değil de oynamaya ayırdım desem yalan olmaz :)


Takdir edersiniz ki eve gelir gelmez oyunu oynamaya başladım. Oyunun ses ve grafikleri beni çok etkiledi açıkçası. Aslında mantığı basit, fizik kuralları temelli bir oyun olsa da gerçekten çok eğlenceli. Aşağıdaki videoyu izleyince bana hak vereceksiniz :)


Oyun ile ilgili ilginç bir nokta ise iki gencin kahve dükkanlarında geçirdikleri zamanların bir ürünü olması. Eğer puzzle oyunlarından hoşlanıyorsanız bu oyuna bir şans verin derim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)