15 Ocak 2014 Çarşamba

Yurtdışından Alışveriş Yaptığım Siteler

Online alışveriş benim gibi üşengeçler için bulunmaz bi nimet. Market alışverişinden tutun da lenslerimi, çorabımı, terliğimi, kitabımı, defterimi yerimden kalkmadan almak beni çok mutlu ediyor. Tabi ülkemizdeki online alışveriş siteleri gerek fiyatları gerekse sunduğu ürünler bakımından tatmin etmediğinden kıyafet, kozmetik, akseuar ıvır-zıvır alışverişleri için yıllardır yurtdışı online alışveriş sitelerini kullanıyorum. Bu nedenle bir kaç kez kullanıp, hiç sorun yaşamadığım siteleri sizlerle paylaşmak istediğim. Bir sefer alışveriş yaptığım sitelere yer vermeyi doğru bulmadım açıkçası. Bu arada görsellere tıklayarak ilgili siteye gidebilirsiniz:)

Kaç kez alışveriş yaptım bilmiyorum New Look'tan. Jeanlerini çok beğenmekle birlikte ayakkabı, çanta ve aksesuar kısmını da ayrıca beğeniyorum. Geçen sene Kelly Brook'la hazırldıkları iç giyim koleksiyonu da epey cezbediciydi. Uygun fiyatlarının yanı sıra sık sık indirime de giriyor. Kargo ücreti sabit ve yanlış hatırlamıyorsam 5 pound.



Asos'u bilmeyeniniz yoktur ama bir de ben anlatayım dedim. En sevdiğim yanı ürün çeşitliliği ve kargonun ücretsiz olması. Ayrıca erkek giyimi için de güzel bir alternatif. Unutmadan çok hızlılar :)



Sammy Dress, uzakdoğu menşeili sitelerden benim en sevdiğim. Fiyatları diğerlerine kıyasla daha uygun. Özellikle çanta, aksesuar alışverişlerinde tercih ediyorum. Tek kötü yanı kargonun ücretsiz olmaması. Ama ücretsiz kargo(free shipping) sekmesinin altında çok şık aksesuarlar bulmanız mümkün :)


Güneş gözlüklerine meraklı mısınız? O zaman Zerouv'i çok seveceksiniz :) Sitede her tarza uygun gözlükler bulmak mümkün- hem de uygun fiyata! Ayrıca bu zamana kadar aldıklarım çok kaliteliydi, benim hassas gözlerimi bile rahatsız etmedi.



Ebay'i bilmeyen yok. Ben bu siteyi en çok uzakdoğulu satıcılar için kullanıyorum. Kore ürünlerine merakım malumunuz :) Ebaydeki çoğu satıcı bu ürünleri ücretsiz sattığından tercihim burası oluyor genelde. Onun dışında takı, kalıp, peçete vs. gibi mutfak ıvır zıvırları, dekoratif nesneler için kullanıyorum.



E.l.f çok sevdiğim bir marka. Özellikle far paletlerini fiyatlarına bakınca kaliteli buluyorum. Çok fazla ürünün bulunduğu site indirime girdikçe alışveriş yapıyorum. Kargo ücreti 5 pound ama sıkça ücretsiz kargo kampanyası yapıyor :)



Feelunique ise bloglar sayesinde keşfettiğim bir site oldu. Real Techniques ürünlerini bu siteden aldım hep. $20 üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz :)



En sevdiğim sitelerden biri Naturisimo. Ülkemizde 2-3 katına satılan organik ve temiz içerikli ürünleri bu siteden çok uygun fiyatlara alabiliyorum. Daha önce belirttiğim gibi Skin blossom göz kremini bu siteden 4-5 pound gibi bir fiyata almıştım ülkemizde 40 küsur liraya satılırken. Tek kötü yani olmayan üyelik sistemi. Üye olmadan sipariş veriyorsunuz. E-postanıza her türlü bilgi geliyor ama. Bir de kargo ücretsiz :)


Yine bir uzakdoğu alışveriş sitesi. Açıkçası bu tarz ürünleri artık ebayden aldığım son günlerde pek kullanmadım ama çok fazla ürün çeşidi mevcut sitede. Kargo ücretli olsa da çoklu alımlarda ebayden daha uyguna gelebiliyor bazen. 



Sleek ürünlerini mutlaka duymuşsunuzdur. Genelde cloud10beauty üzerinden alıyorlar ama ben aradaki fiyat farkını görünce şansımı denemek istedim ve kendi sitesinden sipariş verdim. 3 kez alışveriş yaptım ve bir sorunla karşılaşmadım. Tek kötü yanı paypalı desteklememesi.



15 yorum :

  1. sleek i burada görünce şaşırdım, 1.5 ay önce ilk defa alışveriş yaptım, ürünüm gelmedi, ptt yle de gümrüklede görüştüm, kendilerine kaç kere mail attım , sürekli gümrükle görüşün vs diyorlar aynı maili iki üç kere atmadan cevap alamıyorum. takip sistemleri yok, müşteri memnuniyeti sıfır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takip sistemi çoğunda yok maalesef, olanlarda ekstra ücret istediğinden tercih etmiyorum ben. Ben deneyimlerime dayanarak buraya ekledim. Dediğim gibi 3 kez alışveriş yaptım ve sorunsuzca ulaştı bana ama sizin için üzüldüm. Umarım sorununuz halledilir.

      Sil
  2. Sleek bana da baya sorun yaşattı. Aylar önce sipariş verdim uzun süre gelmedi sonra onlara geri dönmüş öyle bi mail attılar benim milyon tane mailimden sonra. Geri ödeme yapacağız dediler 1 hafta içinde, ay oldu hala ödemediler. Yıldım artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman şanslıymışım herhalde. Bundan sonra ben de alışveriş yaparken çekinirim sanırım Sleek'ten.

      Sil
  3. elf sitesinden aldığın ürünler sorunsuz geliyor mu?
    yılbaşında cesaret edemedim almaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-5 kez alışveriş yaptım gümrük yasağından beri üzerinde gift yazmamasına rağmen sorunsuzca ulaştı. Diğer bloglarda da yapanlar var. Neden bilmiyorum ama elf de hiç sorun yok. Açıkçası uzakdoğu siteleri ve ebay dışında hiçbiri hediye olarak göndermiyor ama geliyor. Şans mı desem tesadüf mü desem bilemedim :)

      Sil
  4. Merhaba,
    Kıyafet siparişi vermeyi düşünüyorum bir kısıtlama var mı? Yani kozmetik alışverişinde ki gibi 75$ altı gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Aslında yurtdışından kozmetik alışveriş yapmak yasak ama bazı siteler gönderim yapıyor. 75euroluk sınır yurtdışından yapacağımız tüm alışverişlerde geçerli yani kıyafet de dahil.

      Sil
  5. zerouv nin türkiyeye gönderimi yok bende birsürü gözlük beğenmiştim oysaki ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık gönderim yapmıyor evet ama benzer modelleri benzer fiyata aliexpresste bulabilirsiniz, sadece gelme süresi uzun oluyor.

      Sil
  6. Paylaşım için teşekkürler benim bloguma da beklerim. www.locosmetico.blogspot.com.tr ;)

    YanıtlaSil
  7. rose gal nasıl sizce lütfen yardımcı olur musunuz sipariş versem kart bilgilerimden sıkıntı olur mu ? ve ne zmaan bana ulaşır

    YanıtlaSil
  8. rose gal nasıl sizce lütfen yardımcı olur musunuz sipariş versem kart bilgilerimden sıkıntı olur mu ? ve ne zmaan bana ulaşır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oradan alışveriş yaptım daha önce sorun yaşamadım güvenlik konusunda. 15-30 gün arası değişiyor ulaşım süresi.

      Sil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)