1 Ekim 2013 Salı

Çekiliş Sonucu

Öncelikle çekilişime katılan 120 küsur kişiye çok teşekkür ediyorum. Ek haklar ile toplam 182 katılım olmuş oldu. Yalnız sonucu açıklamadan önce bir kaç şeye değinmek istiyorum.
  • Çekilişin tek zorunlu şartı takipçim olmanızdı. Bir de bilgilerinizi çekiliş postunun altındaki forma girmeniz. Ama buna rağmen facebookta, twitterda,g+ duyuran arkadaşlar olmuş. Maalesef onlara ek hak vermedim.Benim çekiliş postunda da belirttiğim gibi ek hak kapsamına aldığım yerler bloglarınız ve instagram hesaplarınızdı.
  • Demin de dediğim gibi çekiliş postunun altında bir form vardı. Form verileri direk excel dosyasına çevirdiğinden benim için daha kolay oluyor. Ama bazı arkadaşlar postun altına yorum bırakmış, ya da hem formu doldurmuş hem yorum bırakmış. Eğer formu doldurmayıp sadece yorum bıraktıysanız maalesef çekilişe katılamadınız.


Neyse daha söyleyeceklerim var aslında, bi dahaki çekilişe saklıyorum :) Lafı daha fazla uzatmayım kazananı açıklayım. 182 hak içinden kazanan 110.sıradaki shayna_MB oldu. Kendisini tebrik ediyorum, bir an önce iletişim bilgilerini tekderdimnegiysem@gmail.com adresine gönderirse çok sevinirim.


Başka çekilişlerde görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)