28 Eylül 2013 Cumartesi

Rival de Loop Young Baked Highlighter #01 Moon Dust

Yine uygun fiyatlı bir ürünle karşınızdayım. Rossmann'ı çok seviyorum. Her gittiğimde yeni bir şeyler bulmak hoşuma gidiyor sanırım. Bu ürüne de Rival De Loop standında rastladım, daha önce hiç görmemiştim.

Gördüğünüz gibi ürünün miktarı bir aydınlatıcı için çok büyük, 13gr. Bendeki 01 numara moon dust ama başka numaraları yoktu reyonda. Aşağıda göründüğü gibi kabında çok pembe duruyor. Açıkçası bu gözümü korkutmuştu. Ama sürünce o pembelik hiç rahatsız etmiyor.


Tam olarak aşağıdaki şekilde renk veriyor. Aslında ben rengini görmeniz için biraz fazla sürdüm ama normalde bu kadar çok uygulamıyoruz tabi. Çok ışıl ışıl değil kararında kullandığınızda.  Ürün "baked" yani fırınlanmış olduğundan tozutmuyor. Kalıcılığı orta şeker. 

 Fiyatını hatırlamıyorum ama 10 TL bile değildi sanki. Açıkçası aydınlatıcıya çok para vermek istemeyenler için uygun fiyatlı bir alternatif olabilir.

8 yorum :

  1. Ne kadar güzelmiş, fiyatı da çok uygun. Güle güle kullan canım.
    Anadolu Yakasında tek Rossmann Üsküdar'da ve benim yolum hiç oralara düşmüyor. Yoksa neler neler var aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)

      Benim iş yerime çok yakın Rossmann artık iyi mi kötü mü bilmiyorum :)

      Sil
  2. Bende Rossmann'i seviyorum. Uygun fiyatli indirimli urunlerinden almadan cikamiyorum:) Bu urun yeni olmali bende ilk kez goruyorum. Hayirli olsun canim gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :-) aslinda pek aydinlatici kullanmiyorum elimde balminkide var ama bunu da denemek istedim. Allahtan kullanim ömrü 3 yil :-)

      Sil
  3. Görüntüsü "lezzetli" desem garip mi kaçar? :)

    YanıtlaSil
  4. harika bende denemeliyim ilk gidişimde alıcam hemen sewgiler ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)