22 Eylül 2013 Pazar

Saç Bakım Rutinim

Ta aylar önce saç rutinimi yazacağımı söylemiştim- ne kadar tembel bir insanım yahu :( Şimdi kısaca kullandığım ürünlerden bahsedeceğim. Detaylı yazısını istediğiniz bir ürün olursa bu postun altına mutlaka belirtin :)

Duşta kullandığım ürünler
Açıkçası duş sırasında kullandığım ürünlere pek önem vermiyorum çünkü ucuzundan pahalısına, organiğine kadar hepsini denedim ama umduğumu bulamadım. Saç kreminden ziyade saç maskesi kullanmayı daha çok seviyorum. İki saç maskesinden birini her duşumda dönüşümlü olarak kullanıyorum.
Loreal Elseve Re-Nutrition Arı Sütü Besleyici Şampuan
Gliss Ultimate Repair Saç Bakım Maskesi
John Frieda Frizz - Ease Yoğun Nemlendirici Besleyici Bakım Maskesi


Duş sonra kullandığım ürünleri tek kareye sığdıramadım.
Indola Innova Repair Instant Keratin Filler: İçeriğinde sıvılaştırılmış keratin bulunan bu ürün yıpranmış saçları onarmayı vaadediyor.
Matrix Total Results Repair Break Fix Leave-In Elixir : Bu da yıpranmış saçlar için onarıcı bir ürün. Özellikle saçı kırıklara karşı korumada gayet başarılı.
Matrix Total Results Sleek Iron Smoother: Saç düzleştirmeden önce saçı ısıdan korumak için kullandığım saç spreyi.
Wella Pro Series Heat & Shine Spray: Bu da maşa ya da düzleştirici öncesi kullandığım ürünlerinden. Isıdan koruduğu gibi parlaklık da veriyor.
got2b straight 4 on days: Saçınızı düzleştirdikten sonra 4 gün düz kalmasını vaad eden bu sprey gün aşırı duş aldığımdan en azından 2 gün saçlarımın düz kalmasını sağlıyor.


Bu fotograftakiler de yine duş sonrası kullandığım saç serumları ve saç yağları. Aslında vaatleri ve kullanımları benzer. Çoğu saç onarıcı, elektriklenmeyi ve kabarmayı önleyici özelliğe sahip. 
Organix Anti-Breakage Keratin Oil Instant Repair
Down Under Naturall Saç Bakım Serumu
L'oreal Elseve Extraordinary Oil
John Frieda Frizz-Ease Hair Serum Extra-Strenght Formula
Giovanni 2Chic Ultra-Moist Super Potion Anti-Frizz Binding Serum
Avon Advance Techniques Argan Yağı İçeren Durulanmayan Saç Serumu

Aslında duş sonrası saç bakım rutinim kırılma önleyici ürün+ serum veya yağ+ısıdan koruyucu. Her gruptan bir ürün seçip uyguluyorum.

Ürünlerin detaylı yazıları umarım yakında blogda olacak. Ama o kadar çok ürün var ki o nedenle önce bunun hakkında yaz dediğiniz bir ürün varsa ondan başlamak beni mutlu eder.


16 yorum :

  1. jf saç maskesi
    elseve bakım yağı
    ve organix kretin saç yağı bunları tavsiye edermisin
    özellikle loreali almak üzereyken yazdın:)

    YanıtlaSil
  2. elseve bakım yağını tavsiye ederim kesinlikle. Böyle bir ürüne göre fiyatı çok uygun ben Migros'tan 13 TL'ye aldım.

    JF saç maskesini yıllardır kullanırım, nemlendirmesi çok iyi.

    Organix Keratin yağı ben Amerika'dan 5-6 dolara aldım ama Türkiye de 40 tl ve üzeri gördüğüm kadarıyla. Beni gözümde o kadar parayı hak eden bir ürün değil ama başarılı bir ürün.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir yazı olmuş tatlım,eline sağlık..Bunlar bende olsa paslanırdı sanırım,nezaman nerede kullanacağımı şaşırırdım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bende de paslanıyor biraz. Saç ürünleri konusunda maymun iştahlıyım biraz:(

      Sil
  4. çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Matrix ürünleri kuaförden mi alıyorsunuz? Nerde bulabiliriz? Teşekkürler, saç bakımı hakkında cidden ürün önerisine ihtiyacım vardı, uzamayan ve çabuk kırılan ince telli saçlarım var. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sachane.com diye bir site var oradan almıştım ben. Kuaforlerin satmaya calıstıgı ürünlerin hepsi daha uygun fiyata o sitede mevcut :))

      Sil
  6. merhaba :)
    4 yıLdır saçıma ekstra hiç bi ürüNü kuLLaNmıyorum :) mübarek burasıNıN öyLe bi suyu var ki bir teL sAçım oLdu 5 teL :) fışkırdı resmeN saçLarım :)
    orgaNik yaşamıN faydaLarı saNırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne kadar imrendim sana. Kıvırcık saçlı ama düz saç meraklısı biri olarak bunları kullanarak ancak adam ediyorum saçlarımı maalesef :(

      Sil
  7. Merhaba
    size okuyorum ve yazılarınızı begenıyorum. saç önerilerinizi uygulayacağım.
    got2b straight 4 on days ı nerelerden bulabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim ilginiz için. Ben Watsonstan almıştım hala satılıyor mu bilmiyorum maalesef :(

      Sil
  8. Sac tellerim incecik, cok kirik, dokuluyor ve banyoda elime deste deste sac gelmesinden aglayacagim artik. Kirik sorunumu hayatim boyunca tedavi edemedim, fazla ugrasmamaktan da dolayi olabilir. Okudum, arastirdim ve Gliss'in ultimate repair sampuan ve sac bakim urunlerini denemeye karar verdim. Urunun biraz yogun bir komplekste oldugu icin saclari agirlastirabilecegini soyleyenler var, e benim de sac tellerim cok ince. Umarim agirlasmasiyla ilgili bir sorunla karsilasmam.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,elseve şampuanını kullandım beğendim ama saçlarımda çok dökülme vardı. Saçlarımdaki aşırı dökülmeden dolayı uzman önerisiyle eczaneden zigavus sarımsaklı şampuan aldım.İki haftadır kullanıyorum.Dökülme azalmaya başladı.etkili bir ürün beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      ben uzun zamandır market sampuanları kullanmayı bıraktım. Dediğiniz ürünü denemedim ama birkaç aydır Foltene Pharma Onarıcı Şampuanı kullanıyorum, oldukça memnunum.

      Sil
  10. Merhaba wella pro series heat and shine cidden iyi mi? Sacimi haftada iki uc kez hep masa kullanirim. Ürünü almak istiyorum ama yapış yapış yapmasindan ve ise yaramamasindan korkuyorum. Sizce almalimiyim?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)