24 Eylül 2013 Salı

LilaKutu Eylül Keşif Kutusu

Lilakutu, aylık kutu uygulamasında değişikliğe gitti ve artık abonelik yerine her ay yeniden belirli sayıda bir kutuyu satışa çıkaracak anladığım kadarıyla. Daha önce abone olmayan ben bu sayede Eylül kutusunu edinebildim.
Kutuyu açınca bu kart karşıladı beni. Sağolsunlar doğumgünümü unutmamışlar .

Sadece 19 TL verdiğimizi düşününce kutunun içeriği epey iyi bence. Fotografta ürünlerin hepsi görünse de ürün bilgileri detaylı olarak aşağıda.


Açıkçası ben mennun kaldım, önümüzdeki ayın kutusunu da almayı düşünüyorum. Peki siz aldınız mı Eylül kutusunu, memnun kaldınız mı?

2 yorum :

  1. Evet bende aldım. Gerçekten beklediğime değdi. Ben açıkçası lilakutuyu çok başarılı buluyorum, hem fiyat olarak diğerlerinden çok daha uygun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evey fiyat olarak çok uygun gerçekten, ben daha önce diğerlerini denemedim ama. Ekim kutusunu da almayı planlıyorum.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)