10 Mayıs 2013 Cuma

Yine Bir Ebay Alışverişi

Daha önce bir kaç telefon kılıfı aldığım satıcının diğerlerine göre daha hızlı gönderdiğini görünce bir kaç parça daha sipariş verdim. 25 Nisan'da verdiğim sipariş bugun bana ulaştı.
Aldıklarımdan ilki kol saati, yakılan kalori miktarını ve kalp atışlarını vs ölçüyor. Bu gibi saatler çok pahalı ama bu çok uygun geldi umarım işe yarar. Kurabiye kalıpları da çok şeker değil mi? Hap şeklindeki kalemler ise sırf eğlence amaçlı. Aslında küçük çantalarda kalem taşımak için de ideal :) Silikon pasta kalemi ise ince ucu nedeniyle kurabiye vs. süslemek için aldım. Umarım kısa zamanda kullanırım :) Ve bir saat daha. Bileğe dolanan bu saatleri seviyorum, bu satıcıda yine çok uygundu fiyatı dayanamadım:) Ve son olarak Gameboy şeklinde telefon kılıfım. Kullanmaya kıyacak mıyım bilemiyorum :) Bu arada telefon kılıfı hariç aldıklarımın kargo ücreti yoktu. Kılıfın ise cüzi bir ücreti vardı.

Bu arada satıcının ürünlerine şuradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)