10 Mayıs 2013 Cuma

Lila Kutudan Gelen Hediyem

2 gün önce falan Lila Kutu'nun düzenlediği bir yarışmaya katılmıştım. Lila Kutu sayfalarındaki yoncaları sobeliyordunuz ve en çok yonca yakalayan 30 kişiye Skin Blossom Temizleme Sütü hediye idi. Ben de o 30 kişiden biri oldum ve hediyem bugun bana ulaştı.

Organik olmasından dolayı Skin Blossom ürünlerini merak ediyordum. Hatta göz kremim bitince bu markanınkini edinmeyi düşünüyorum eger temizleme sütünden memnun kalırsam.

Ayrıca bir de çorap hediye etmişler. Teşekkür ediyorum Lila Kutuya güzel hediyeleri için :)

3 yorum :

  1. güle güle kullan, bende yavaş yavaş organik ürünlere ilgi duymaya başlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ben de organikleri seçmeye çalışıyorum yeni aldıklarımda hep.

      Sil
  2. Bende organiklere donus yapanlardanim, skin blossom'u da merak ediyorum bayadir. Elimdekiler bitince deniycem bakalim:)

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)