23 Mayıs 2013 Perşembe

Rimmel Fix & Perfect Pro Primer 002

Sizlere CC krem alışverişim sırasında denemek amaçlı aldığım ama beni şaşırtan bir üründen bahsetmek istiyorum. Rimmel ürünleri gerek uygun fiyatı gerekse kalitesi ile sevdiğim drugstore markalarından. Ama neden her ürünü yok bilmiyorum. Bu ürün de maalesef ülkemizde satılmıyor. Ben chemistdirect alışverişimde edindim.

Ürün 30 ml boyutunda ve nemlendirici losyon kıvamında. Zaten yüzünüze uyguladığınızda sanki nemlendirici krem uygulamış hissine kapılıyorsunuz. Yumuşacık bir ten vermesine rağmen kalıp gibi de değil, ağırlığını hissetmiyorsunuz cildinizde. Ürünün vaatleri nemlendirme, pürüzsüz bir cilt, aydınlatma, matlık ve koruma. Şimdi bunlardan hangilerini yerine getiriyor dersiniz nemlendirmesi ve sağladığı pürüzsüzlük hissi harika. Ama aydınlatması mümkün değil çünkü içinde herhangi bir şekilde ışıltı vs yok bence üzerine yazmaları gereksiz olmuş, aydınlatmasını beklemeyin derim. Benim cildim kuruya dönük yani matlaştırma test ettiğim bir özellik olmadı ama ürünü kullanan bloggerlar bu özelliğini olumlu yorumlamış. Korumaya gelince cidden cildim ile makyaj arasından bir kalkan olduğunu düşünüyorum. Benim gözenekli bir cildim yok ama var olan bir kaçını da ustalıkla küçük gösteriyor.

Fotograftaki miktar tüm yüzüme yetiyor. Ürünün tek eksisi bu kadar karışık bir içeriğe sahip olması. Her maddeyi tek tek incelemedim ama mutlaka zararlılar vardır içinde :( Bu arada ürünün MakeupAlley puanı 4.0.

Kısacası sevdiğim bir ürün oldu, daha temiz bir içeriğe sahip ürün bulamazsam tekrar alırım sanırım.

2 yorum :

  1. Rimmel in ürünlerini bende beğeniyorum, bu ürünle de sizin sayenizde tanıştım Türkiye'ye gelmesini dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de özellikle bazı fondotenlerini çok merak ediyorum ama gelmiyor bize. Umarım bu ürün de kısa zamanda gelir :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)