23 Mayıs 2013 Perşembe

Bradley Cooper @Hangover Part 3 Hollywood Premiere in Los Angeles

Bradley Cooper'i ne kadar beğendiği mi bilmeyen kaldı mı? Ben onu şu permalı saçlarıyla bile beğendim ama böyle bir takımla filminin galasına gelince şaştım kaldım.

Şimdi diyeceksiniz çok mu  kötü, evet iğrenç bir durum yok ortada ama ne giyse yakışacak adam neden baştan aşağı böyle bir renge bürünür ve bir de o rengi bu ayakkabılarla tamamlar. Cekete yine sözüm olmazdı altına başka renk bir pantolon giyse. Neyse ki Hangover filmlerindeki hallerini ve stilini çok beğeniyorum. Orda affettirir bize kendini eminim.


Bu arada bu galaya Jamie Chung hanım kızımız çeyizinden çıkarmış gelinlik geceliğini giymiş gelmiş sanki. Böyle güzel bir yüz ve vücut neden üzerine göre ayarlanmamış, gereksiz dekolteli bir elbise tercih eder bilemedim ben.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)