1 Nisan 2013 Pazartesi

Watsons Alışverişi

Şu postumda almayı düşündüğüm ürünleri sizinle paylaşmıştım. Peki haftasonu yaptığım alışverişte bunlardan herhangi birisi var mı-tabi ki hayır :) Aslında La Roche Posay fondoteni almaya o kadar hevesliydim ki girdiğim eczanelerin bazılarına gelmemiş bazılarına yeni gelmiş ne testerları var ne de ürün fiyatından haberdarlar. Ellerindeki ürünü parasını verip alamadım yani! Ben de bir hışımla Watsons'a uğradım ve şunlarla çıkmayı başardım:

Beuty formulas Burun bantlarını akşam denedik eşimle ikimiz de çok memnun kaldık. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 5-6 lira arası olmalı. Saç ürünlerini ve maskeleri henüz denemedim, denedikten sonra yorumlarını sizlerle paylaşacağım.


Aslında Lush'ın Black Stocking adlı bronzerini almayı planlıyordum ama Lush'a gidemedim. Yine watsonsda Sally Hansen bacak spreyine benzeyen bu ürünü 5 te 1 i fiyatına görünce kaçırmadım. Doğal bir bronzluk veriyor fiyatı 10 lira olmalı. Yanında da bu ve benzeri ürünleri silmek için kullanılan temizleyici kremin 8 lira olduğunu görünce attım hemen sepete :) Dün ikisini de denemek amaçlı küçük bir alanda uyguladım memnun kalacağımı düşünüyorum. Rimmel Apocalips'i blog aleminde denemeyen bir ben kalmıştım ki pek merak ettiğim Luna rengini aldım. Yalnız kalmasın diye yanına da Kate Moss koleksiyonundan 2 ruj ekledim. Onların detaylı yazıları yakında blogda olacak.

Bu ürünler içinden merak ettiğiniz varsa detaylı tanıtımda ona öncelik verebilirim, sadece yorum bırakmanız yeterli :)

4 yorum :

  1. watsons'un avakadolu maskesini yıllardır kullanırım ben de çok memnunum vazgeçemediğim bir ürün. Güle güle kullan hepsini cnm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler canım. Bloglarda o kadar gordum ki cok merak ettim umarim senin gibi memnun kalirim :-)

      Sil
  2. Kate Moss rujlara bayiliyorum umarim memnun kalirsin canim gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım şimdiden canım teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)