6 Haziran 2015 Cumartesi

L'Oreal Skin Perfection Anti-Fatigue Perk-up Cream / Yorgunluk Karşıtı Nemlendirici Krem

Uzun zamandır makyaj-cilt bakım ürünü vs. yazmıyorum çünkü hiç makyaj yapmıyorum desem abartmış olmam. Kapatıcı dışında ten makyajı nedir bilmiyorum uzun zamandır günlük hayatta. Son zamanlardaki yoğunluğumdan 10 dakika fazla uyumayı tercih edip ölü gibi dolaşıyorum aslında ortalıkta. Bu kremi de yabancı bloglarda görüp merak ediyordum şansıma anneler günü indiriminde Gratis'te denk geldim ve 12-13 TL gibi bir fiyata edindim. 

Ürün tanıtımında diyor ki:
  • Renkli mikrokapsüller ile yorgun, soluk ve eşit olmayan cilt tonuna karşı, cilt rengine mükemmel şekilde uyum sağlayarak yorgunluk izlerini anında kapatır, ışıltılı cildi ortaya çıkarır.
  • Vitamin E sayesinde cildi 24 saat boyunca nemlendirir ve ferahlatır
  • İçeriğindeki Perline-P uzun süren kusursuzlaştırıcı etki için gözenek görünümünü azaltır, cilt tonunu eşitler ve cilt kalitesini gözle görülür şekilde artırır.
  • GKF 20 ile güneşten gelen zararlı UVA ve UVB ışınlarına karşı cildi korur

Peki bunlardan hangilerini gerçekleştiriyor sorusuna cevap vermeden önce ürünün yapısından bahsetmek istiyorum. Ürün ilk başta beyaz renkli bir krem gibi olsa da içindeki mikrotanecikler sayesinde cildinize uygularken renkli bir hale geliyor. Ürün tek renk ama çok az renk verdiği için açık-koyu her tene uyum sağlayacağı kanaatindeyim. Bildiğiniz gibi kuru cilt tipine sahibim ama yaz itibariyle cildim normalden kuruya dönük bir hal alıyor. Bu nedenle ben bu ürünü uygulamadan önce ya tüm yüzüme serum uyguluyorum (normalde de nemlendirici krem uygulamadan önce yaptığım gibi) ya da sadece kuruyan bölgelere nemlendirici sürüyorum daha sonra L'Oreal Skin Perfection Anti-Fatigue Perk-up Creami uyguluyorum. Normal cilde sahip kişiler altına hiç bir ürün uygulamadan da kullanabilir. Yağlı ciltler konusunda ise şüpheliyim, ürün gün içinde parlama yapabilir gibi geliyor. O nedenle almadan önce mutlaka denemek lazım.

Neyse sadede gel derseniz benim cildim ama daha iyisi kavramı sizin için yeterliyse siz de benim gibi bu üründen memnun kalırsınız. Çünkü uyguladıktan sonra yüzünüzdeki solgunluğu gerçekten silip atıyor, tamamen olmasa da gözeneklerin görünümünü büyük ölçüde azaltıyor. Ayrıca kapatıcı etkisi olmasa da cilt tonunu daha düzgün hale getiriyor ama tamamen eşitleme gibi bir durum söz konusu değil. Güneş koruma faktörü içermesi de olumlu özelliklerinden bir tanesi. Kuru cilt tipine sahip kişiler için güzel bir nemlendirici baz olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Ama bu kremi renkli nemlendirici, BB/CC krem kategorisine sokup ona göre bir performans beklerseniz hayal kırıklığı yaşamanız kaçınılmaz.

Ama makyaj yapmadığınız zamanlarda aaaa n'oldu sana hasta mısın diye soran ofis arkadaşlarınızdan muzdaripseniz bu ürün tam size göre o zaman.

***
vosvoslu arka planımın yokluğundan anlayacağınız üzere ofiste hazırlandı bu post çünkü haftanın her günü ve bazı akşamlar işte olduğumdan sık kullandığım makyaj malzemelerin ofis çekmecemde ikamet ediyor :/ Evde de akşam fotograflamak zor olduğundan ve benim üşengençliğimden mütevellit böyle olsun bu seferlik :)

7 yorum :

  1. İlaç gibi geldi bu yazı :)
    Son günlerde en çok merak ettiğim ve alsam mı almasam mı diye kararsız kaldığım bir üründü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de pek yorumuna rastlayamadığım için yazdım yazısını aslında, umarım memnun kalırsın Gizem.

      Merakla bekliyorum senin deneyimlerini de :D

      Sil
  2. Ben de cok merak ediyordum. Tam benlikmiş:)

    YanıtlaSil
  3. Yahu yorum yapmaya çalıştıkça olmuyor :)
    Sayende 5 hatun bunu kullanmaya başlayacağız diyeceğim bir izin vermedi şu yorum kutucuğu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi şu an büyük baskı altında hissettim, memnun kalmazsanız paranız iade modundayım o derece :D

      Sil
    2. Sakin :D
      Kuaförlere yapılan çirkeflik gibi olmayacak :D
      Yorumları yazacağım sana ama sorumlu hissetme dur dur kaçma hemen :p :D :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)