30 Mayıs 2015 Cumartesi

Tek Derdim Instagram #3

Blogger alemininin cliché bir postu ile karşınızdayım yine. Instagram hallerimi bir derleyim de boş kalmasın buralar dedim.

Sol baştan say dersek

  • Ailecek koca gözlüyüz, hele sinirlendik mi iyice büyüyor o gözler bakınız şekil a. Benim küçük kuzen de bana çekmiş benim bebekliğimin erkek hali desem yalan olmaz :p
  • Aylar önce aliexpressten şu duvar kağıdını sipariş ettim bizde fiyatı 10 katı olunca. Gelmesi iki ay sürdü iki aydır da benim çalışma odamda duruyor hala. Merakla bekliyorum ne zaman duvarda yerini alacağını, evin beyi duy sesimi :)
  • İtiraf edeyim ben bi couchaholic im :) Evdeki ikili koltukla düzeyli bir ilişkimiz var - evet burada boyumuz kısalığını da iyice gözler önüne sermiş olduk :/. Yatağımdan çok orda uyuduğum, evdeki vaktimin yarısından fazlasını orada geçirdiğim doğrudur.
  • Kendime yeni hobiler edindim amigurumi maceram kısa ömürlü olunca hama boncuklara el attım. Çıraklık eserim Frida'yı gururla sunarım :p
  • O da yetmedi pinterestte gördüğüm örgü bardak altlarına heves ettim, evet anne ben domestik oldum :)
  • Bugünkü yağmurun aksine 1 aydır yazı yaşıyorduk ya haftasonları ayağımız azıcık yere bassın diye yeşil alanlara hücum ediyoruz lakin her yer pek kalabalık oluyor malum. Biz de sakin diye hep ODTÜ kampüsüne geliriz ama maşalllah orası da mesire yerine dönmüş. Her metrekareye en az bir çocuklu aile düşüyor desem abartmış olmam.
  • Tez danışmanımı beklerken bölümün önündeki ağacı çekeyim dedim herkesler çiçek böcek fotografı koyuyor ben eksik kalmayım diye ama yağmurlar sağolsun kalmadı bu halinden eser.
  • 19 mayıs tatilini fırsat bilip pazartesi de izin alıp 5 günlük bir İzmir tatili yaptık. Bostanlı'da çiçek festivaline denk geldik ki ben pek meraklısı değilimdir ama bazılarına hayran oldum. Bir de fiyatları sudan ucuz, Ankara'da 3-5 katı fiyata alıyoruz anneler günü ertesi olduğu için şöyle bir göz attım da fiyatlara iyi kazık yemişiz :/
  • Sıcağı çok seven bir insan olsam da nemden midir nedir İzmir'in havası bana hiç yaramıyor. Ruh gibi dolaşıyorum ortalıkta ki yalnız değilim sanırım. Karşıyaka'da trafikte rastgeldiğim bu Çin aslanı da aynı dertten muzdarip olsa gerek, ay kıyamam :)

6 yorum :

  1. Güzel bi kolaj esprili yazı daha noolsun 😊

    YanıtlaSil
  2. insan evden bir defa çıkınca kovulmuş gibi oluyormuş.. En son istanbula dönünce bir baktım yemek sonrası annem ikiliye babamsa üçlüye devriliyor ve rica minnet ayak uçlarına anca sığışıyorum :/ hıı ben de işte iki tekliyi birleştirip onlara uzanıyordum, kısa boy değil de bastıbacaklık :(

    istanbuldan ankaraya geldiğimde o kadar ucuz gelmişti ki bana burası, bu ucuzlukta param nasıl bitiyor acaba diye düşünür dururdum.. sonra izmire gittim bir de pazar gezdim ve pazarcıya ayıp olmasın diye diye tüm yeşilliklerden 5er demet alarak eve döndük çünkü neye elimizi uzatsak 10-15-25 kuruş.. Fakat o nem, uykusuz geçen geceler falan allah belasını versin ulan dedirtip adamı kaçırıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun bodur tavuk her dem piliç falan filan :p- avutayım bari bizleri :)

      Evet haklısın çok ucuz, burası pahalıdır lan dediğin yer bile ucuz ama nemi beni mahvediyor. Resmen hasta gibi dolanıyorum etrafta, tansiyonum düşüyor, sürekli uyuyorum ama uyandığımda sanki dayak yemiş gibi hissediyorum kendimi.
      Bir de ben Ankara'yı seviyorum sanırsam galiba :D

      Sil
  3. Ay ne ara İzmir'e geldin sen amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 19 mayıs'ı fırsat bilip bi kaçamak yaptım kuzum :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)