14 Şubat 2015 Cumartesi

Sevgililer Günü Demişsin Ama Bildiğin Cumartesi Bu Dostum

Radyoda, tvde sevgililer günü reklamı görmekten bıktınız değil mi siz de? Benim için tek özel gün doğumgünüm. Yoksa başkalarıyla paylaştığım özel günlerin hiç önemi yok buna evlilik yıl dönümü de dahil :) Sevgililer günü ise promosyon, indirimden başka bir şey değil valla yalanım yok. Böyle diyorsun yine de en azından bir çiçek-çikolata istersin diyenlere onlarla her gün gelseniz de itirazım olmaz zaten derim. Ha illa bir şey yapayım diyorsan içinden geçenleri şöyle dürüstçe söyle arada sırada o da yeter. Gerçek aşkın öyle süslü sözlere, zorlama cümlelere ihtiyacı yok, abartmamak lazım. Neyse işi eğlenceli daha doğrusu daha gerçekçi hale getirmek lazım bazen tıpkı şu kartlarda olduğu gibi:
Love is....

bazı insanları sadece bu yüzden sevmedik mi


kem küm

sevginin en büyük göstergesi zaten. 

eh yani :p

gerçekçiyiz demiştik di mi :)

Evet buna katlanabilirim belki..

ama buna aslaaaa :p

daha ne olsun :)


bunu yapıyorsa cidden aşık, kaçırmayın valla, on milyon gülden daha değerli benden söylemesi :)

4 yorum :

  1. Vallahi de PES oynarken pause'a basıyor, aiiy biniçıksiviyıırr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşka olan inancım tazelendi, ama azıcık da kıskanmış olabilirim zira bizde olayın önem sırasına göre pause oluyor ancak oyunlar (ikimiz için de geçerli bu maalesef :p)

      Sil
  2. Ahahah çok iyi ya:D Bence de tipik bir cumartesiydi noolsun zaten:) Aa buarada kurabiyeler bitter çikolatalı daha güzel olacak eminiiim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi :)
      Evet,deneyeceğim bakalım bu haftasonu, haberdar ederim :D

      Sil