14 Ekim 2014 Salı

Tek Derdim Ne Giysem : İlham Alınası Sonbahar Kombinleri

Benim için sonbahar demek blazer ceket, trenchcoat, loafer ve oxfordlar demek. Bu arada belirtmezsem çatlarım daha yere yağmur düşmeden uggları çıkaranları hadi anladım diyelim de şu havada çizmesinin içine jeanlarını sokan grup kışın n'apcak bilemiyorum. İbret olsun diye yolda her denk geldiğimde fotolarını çekip paylaşasım var ama sizin göz zevkinize kıyamıyorum- şimdilik :)


Neyse seçtiğim kombinler zaten günlük şıklık için ideal ve bir o kadar da rahat. Ki blazer ceket, içine salaş gömlek ya da çizgili tshirt, altına da skinny jean ve makosen/loafer benim gayriresmi üniformam aslında. Ama dizüstüne inen trenchcoatları da ayrı bir seviyorum. Hele içine trenchcoattan bir karış daha kısa bir elbise ile giyip, önününe de açtık mı pek hoş oluyor. Ama benim gibi boyunuz kısa ise bu kombini topuklu ile yapmak farz oluyor tabi. Bir de sol alttaki gibi romantik etekleri inadına deri ceketlerle ve biker botlarla kombinleyenlere ayrı hasta oluyorum ama ben uzun etek giyince tarz değil köylü güzeli olduğumdan mütevellit ancak uzaktan bakıp iç çekiyorum :/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)