11 Temmuz 2014 Cuma

realtechniques.com alışverişim

Real Techniques fırçaların son zamanlarda ülke sınırları içinde ne kadar popüler olduğu malum. Artık birçok yerden bu ürünleri temin etmek mümkün. Yazın küçük çantalarımdan vazgeçemediğimden makyaj fırçalarını sığdırmak tam bir işkence olabiliyor. Aslında Ecotools'un çanta boyu setine de sahibim ve gayet memnunum ama bu seti de merak ettiğimden almadan edemedim :)


Real Techniquesin bu mini trio fırça seti yurtiçi online alışveriş sitelerinde ve kozmetik mağazalarında henüz mevcut değil. E ben de sabırsız bir insan oldugumdan dayanamadım ve yurtdışından almaya karar verdim.
Bu benim RT'nin kendi sitesinden ilk alışveriş deneyimim. Fırçalara kargo dahil $11.23 ödedim. 16 Haziran'da verdiğim siparişim 08 Temmuz'da bana ulaştı. Biraz geç gelmiş olsa da bundan sonra ülkemizde satılmayan fırçaları almak için yine kendi sitesinden alışveriş yapmayı düşünüyorum, Cloud10beauty'den çok daha hesaplı çünkü. Tek kötü yanı kargonun takip edilememesi.

Setin yorumu ise biraz kullandıktan sonra sizlerle olacak, beklemede kalın :)

4 yorum :

  1. Çok uyguna gelmiş fırçaların çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten Ceydacım çok uyguna geldi, avuç içi kadarlar zaten tam da çantaya atmalık :D

      Sil
  2. Çok tatlı ya minnoşlar ^_^ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)