18 Temmuz 2014 Cuma

Allah Beni Böyle Yaratmış #8

Üniversiteyi şehir dışında okumam bizim ailenin en büyük problemiydi. Sebebi göndermek istememek falan değil benim survive edemeyeceğimi düşünmeleriydi. E haksız da sayılmazlar. Ben ki hayatımda tek başına hiç bir işini halletmeye yeltenmemiş bir insandım. Dişim mi ağrıdı anne doktora gidelim, yok bankaya gel benle baba vs. derken onlara epey sebep vermiştim sanki. Üniversiteye kayıt işlemlerinde tabi ki babam yalnız bırakmamıştı beni. Kampüs içindeki yurtlardan birine yerleşme törenimde ise maaile yanımdaydılar. Düşünün millet ta nerelerden tek başına gelmiş, ben 2 saatlik yoldan annemle babamla gelmişim. Babam bavuldan kıyafetlerimi alıp dolaba yerleştiriyor, annem nevresim takımlarını geçiriyor falan.Bundan dolayı  iki hafta sonra nevresim takımını değiştirme ile cebelleşmem az alay konusu olmadı oda arkadaşlarım arasında :) Annem hala kardeşiyle aynı odada kalmayan, onun yanında bile soyunmayan bi insanın yurt hayatına nasıl adapte olduğuna şaşar. Daha da şaştığı ise kolayca arkadaş edinmem. Hayatım boyunca asosyal bir insan olmadım ama arkadaş konusunda hep seçiciydim. 2-3 kişi dışında görüştüğüm kişi yoktu. Hala da öyle aslında az olsun öz olsun kafasındaydım. Lakin üniversite hazırlıkta çok şanslıydım ki çok sevdiğim insanlar tanıdım. Sabah 8.30-12.30 a kadar derslere girip akabinde çimlerde oturup bir şeyler atıştırır nerede bir aktivite varsa oradaydık. O sene festival filminden tut, oda tiyatrolarına kadar kaçırdığım ne bir film ne de bir oyun olmadı sanırım. Haftasonları ise eğlencenin dibine vururduk en eğlenilmeyecek mekanlarda bile. İşin ilginci milletin anası babası çok geziyor bu çocuk okumayacak diye başının etini yerken benimkiler ay bizim kızın arkadaşları var, yalnız kalmıyor diye seviniyordu :)
Ne ezikmişim lan..



Ben hiç bir zaman "a bi grup buldum süper" diye sahiplenip başkaları da sevmeye başlayınca ilk ben dinledim diye havalara girenlerden olmadım hiç. Sahi onlardan var mı hala?

Grup demişken aklıma Replikas geldi. Seyyah adlı şarkılarını sevdim diye konserlerine gittim ama ben hayatımda bu kadar sıkıcı bir konser görmedim ki bunu ilkokuldayken Mahmut Tuncer konserine gitmiş biri diyor :) Resmen yattım uyudum arkadaşın kucağında o gürültüye rağmen.

Bir de ben deniz kenarında değilsem hayatta sandalet,terlik gibi şeyler giyemem. Sanki yerin tüm tozu, kiri çıplak ayaklarımı sarmalıyor da pis pis dolaşıyormuşum gibi hissediyorum.

Aile ile başladım aile ile bitireyim. Bi tanecik kız kardeşim var şu dünyada. Ama bu kadar mı zıt olur iki insan birbirinden. Fiziksel özelliklerimizden tut, dünya görüşümüze, huyumuza suyumuza kadar farklıyız. Birimizin sevdiği yemekten öteki nefret eder o derece. Hoş bu zaman zaman işimize yaramadı da değil. Bahsetmiştim domates sürmem ağzıma, kardeşim de süt içmezdi hayatta. Annem mutfaktan çıkar çıkmaz benim domatesler onun tabağa, onun süt ise benim bardağa transfer olurdu. Laf aramızda ben hala günde en az 1 bardak süt içerim :) Bu kadar süt içen benim doğal olarak da benim daha uzun olmam gerekir di mi ama. Benden 5 yaş ufak olmasına rağmen 10 cm uzun benden uyuz :p Aramızdaki ittifak ben onun sütleri çiçeklerin saksılarına boşalttığını anneme ispiyonlayınca bitmişti bu arada :)


8 yorum :

  1. bir an kardeşimi anlatıyorsun gibi geldi :S geçen sene 4 kişi onu yurda yerleştirmeye gittik o oturdu biz de bunun şurda şunun burda diye ona anlattık durduk :D
    kendisini pek asosyal bilirdik;
    el kadar şehirde gezmediği tozmadığı yer, gitmediği konser kalmadı.
    bir de üstüne tuttu şehir dışına konsere bile gitti :D
    bu kız aç kalır ölür diyorduk, tuttu arkadaşlarıyla tatile bile gitti.
    biz hala sürünüyoruz o ayrı mesele.
    bu arada süt yazın en güzel içeceği!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sut benim her daim favori içeceğim ;)
      Kardesin ayni benmis cidden ha ben ondan bahsetmedim tabi bunlari ben 10 sene once yasadim ;)

      Sil
  2. Günler ne kadar çabuk geçiyor. İnsan üniversitedeki ilk anlarını bile özlüyor. Ayrıca kız kardeşe sahip olmak kadar güzel bir şey yok sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ozlemedim dersem yalan olur ;)

      Kiz kardes candir can :)
      Hic anlasamiyor gorunsek de en iyi arkadaşım aslinda ;)

      Sil
  3. ne kadar kötü bir ablaymışsın yiaaa :D
    bir an ilk yurda gittiğim günü hatırladım mal mal bakınıyordum öyle ezik ezik :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme oyle be benim gibi ablayi bulmuş daha ne istiyor ;)

      Aman herkesler ezik ezik dolaşıyor ilk gunde.

      Sil
  4. Aileden farklı bir şehirde okumak insanı büyütür ve gereklidir. Ben büyüdüm mesela:) Tavsiye de ediyorum .

    YanıtlaSil
  5. kız kardeşinin olması çok güzel bir duygudur yaa :((Ben eziğim bu konuda çok ühüüüüüüüüüüüüüüü :((((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)