7 Mayıs 2014 Çarşamba

Concealer Dosyası : Maybelline New York Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment Concealer #Medium

Epeydir pek ilgilenemiyorum buralarla, yazacak çok şeyim var ama vaktim yok maalesef. Hal böyle olunca taslaklarda kalan bir postu paylaşmak istedim. Hem uzun zamandır ürün yazısı yazmamıştım, değişiklik olur :)
En çok kullandığım makyaj malzemesinin gözaltı kapatıcısı olduğunu duymayan kalmadı sanırım. Bir umut diyerek high-end olsun drugstore ürünü olsun her kapatıcıyı almaya çalışıyorum hakkında 2-3 güzel söz duyunca. Sevdiğim bloggerlardan güzel yorumlar okuyunca Maybelline'in maalesef ülkemizde satılmayan bu kapatıcısını almak farz olmuştu.

Üründe ilk dikkat çeken süngerimsi aplikatörü. Hijyenik olmadığı kanaatindeyim ama kesinlikle bakteri üretmiyor demiş üreticiler. Aslında ambalaj vs. benim için ikinci planda önemli olan kapatıcılığı ve kalıcılığı. Açıkçası ben bu ürünü Maybelline Fit Me'den daha başarılı buldum. Görüldüğü üzere bendeki medium rengi ve şeftali tonlar barındırıyor. Bu sayede corrector kullanmadan günlük makyajımda gözaltı sorunlarımı minimize edebiliyorum. Tabi ki tam bir kapatıcılık vermiyor ama günlük kullanım için gayet yeterli. Bunun yanı sıra aşırı kuru göz altlarımı daha fazla kurutmadı. Çok göze batan bir çizgilenme sorunu yaşamadım, kalıcılığı ise yaklaşık 3-4 saat.  En sevdiğim özelliği ise kalıp gibi durmaması, gerçekten yok gibi duruyor kararında uygulayınca.

Peki kötü yanı yok mu derseniz var tabi ki. Oldum olası çevirmeli ürünleri sevmem ki bunda bir de ürün çevirdikçe süngere geldiğinden çok mu geliyor az mı ayarlayamıyorum bir türlü.

Lafın kısası, genel olarak bakıldığında fiyat-performans açısından gayet başarılı bir ürün. Denk gelirseniz deneyin mutlaka.

8 yorum :

  1. Bende merak ediyorum bu ürünü ama daha almaya sıra gelmedi :)

    YanıtlaSil
  2. Gözaltı sorunlu olan biri olarak bi sorum var ten rengin tam olarak ne? Misal ben kumralım ama yüzüm sürekli güneş görmekten buğday tenli :D şimdi yakin zamanda yurtdışına gidecek arkadaştam light mi medium mu isteyim? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık buğday tenliyim diyebiliriz :)
      Aslında kapatıcı seçimi ten rengiyle tabi ki alakalı ama asıl önemli nokta gözaltı morluğunun rengi. Kimininiki mor, kimininki daha mavi tonlu vs oluyor. Hangi renk daha iyi nötrler ona karar vermek lazım ama bence medium senin için de uygun olur gibi geliyor kuzum :)

      Sil
  3. TR' ye gelmeyen bir güzel ürün daha.. Aynı markanın diğer ürünleri burda varken neden diğerleri gelmiyor acaba? Çok sinir oluyorum! Neyse canım sorununa ucuz yollu bir çözüm bulmana sevindim güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, umarım en kısa zamanda gelir.

      Sil
  4. Rica etsem nereden aldığınızı ve fiyatını söyleyebilir misiniz şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradan çok uzun zaman geçmiş, bir instagram hesabından almıştım sanırım ama inanın adını hatırlayamıyorum.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)