10 Mart 2014 Pazartesi

Dekorasyon Derken

Önümüzdeki aylarda ev değiştirecek biri olarak bu ara en çok zamanımı mutfak, banyo,yatak odası dekorasyonu gibi şeylere bakınmakla harcıyorum desem yalan olmaz. Aslında giyim, makyaj, dekorasyon fark etmez mottosu "less is more(az çoktur)" olan bir insan olarak şu evlerin boş hallerindeki her şey bile bana o kadar fazla ki. Kocaman desenli duvar kağıtları, çiçekli böcekli banyo döşemeleri kabusum oldu. Beğendiğim her evin ya banyosu ya da mutfağı zevksizlik nedir sorusuna cevap olarak yaratılmış sanki. Tamirat,tadilat işlerini hiç sevmeyen ve bekleyemeyen bir insan olduğumu da düşünürsek bu sancılı süreci nasıl atlatacağım merak etmiyor değilim :/













Böyle bakınıyorum sürekli. Yalnız şunu fark ettim ben baştan sona beyaz ev sevmiyorum. Sade bile olsa o kadar göz yorucu ki. Artı benim gibi sakar bir insanı bembeyaz bir evde yaşamaya mahkum etmek bir fili züccaciye dükkanına sokmakla eşdeğer :)

2 yorum :

  1. Yalnızca bembeyaz evler bana da göre değil. sanki boşluğa düşmüşüm gibi. Boyutsuz geldiği için sanki hipnoz oluyorum. Kısacası hoşlanmıyorum

    http://www.qhayadesign.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. dediğim gibi bana da çok göz yorucu geliyor, ben de pek hazzetmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)