24 Mart 2014 Pazartesi

Ama arkadaşlar iyidir..

Öyle şarkılarla duygusallaşan, eski aşklarını, acılarını şarkılarla ilişkilendirebilen insanlardan değilim aslında. ama dün bir şarkı dinledim ve bi an 10 yıl öncesine döndüm.

Bir odaya girmişim etrafımda yabancı insanlar, yabancı eşyalar. Güzel bir kız var bana yardımcı oluyor ama öyle sevecen sevgi pıtırcığı insanlardan değil. Şurası market, burası kantin vs. ortamı tanıtıyor. Güzel sigara içiyor, hiç sevmem sigarayı ama ona yakışıyor. Tam bir Karşıyaka kızı ki o zaman yabancıyız tabi bu kavrama ama tanıdıkça anlıyorum.

Ertesi gün başka biri geliyor odaya. Şansıma o da İzmirli- hoş arkadaşlarımın yüzde 80i İzmirli, tesadüf işte. O zamanlar siyahtan başka bir şey giymeyen biri olsa da şimdi gotiklik falan o taraklarda bezi yok Allahtan :) O kadar üzgün ve somurtkan ki yaklaşmaya çekiniyorum ilk başlarda.

Bu iki insan Ankara yıllarımın bana kazandırdığı en önemli şeylerden, yokluklarında daha da iyi anlıyorum. Biri Karşıyakasına döndü, diğeri yurtdışında ve epey de uzakta :( Yılda bir görüşebilsek kar sayıyoruz ama görmediğim anlar da bir şey eksilmiyor onu fark ettim.


Dün H.I.M in bu şarkısına denk geldim yıllar sonra şarkıya eşlik eden arkadaşlarımın sesleri kulaklarımdaydı sanki. Z.nin yatağına oturmuşuz T. ile her zamanki gibi. Dünyanın en saçma geyiklerini yapıp ağlayana kadar gülerken bu şarkıyla duygulanıyoruz bazen. Hep şaştım o kadar farklıydık ki birbirimizden nasıl oldu da bu kadar yer edinebildik birbirimizin hayatında.

Çok şaştım kendime, bu anları o kadar net hatırlamama. İki duygusallaşıp kızlara da yazdım hemen ama duygusallağımız saman alevi gibi sürdü her zamanki gibi işi makaraya bağladık, ayrı yerlerde olsak da yaşımız da geçse de bazı şeyler değişmiyor ya bilmek güzel :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)