10 Ocak 2014 Cuma

TGIF - Dizi Önerisi: Mom


Aslında zaman öldürmek için dizi önerisi desem daha doğru olacak. Benim için diziler ikiye ayrılır: ilgiyle takip ettiklerim ya da haftasonu tvdeki saçmalıklar yerine denk geldikçe, yemek yerken ya da haftasonu işlerle uğraşırken izlediklerim diye. Mom ikinci kategoriye giren bir dizi. E yaratıcısı da yıllardır izlediğim Two and a Half Men (her ne kadar Charlie Sheen'in gitmesinden sonra benim için ikinci kategoriye girmiş olsa da) ve the Big Bang Theory'den tanıdığımız Chuck Lorre olunca bir şans vermek istedim.

Dizinin başrolünde Scary Movie'den aşina olduğumuz Anna Faris var. Alkolizme verdiği mücadelenin yanı sıra ergen kızı ve küçük oğlundan oluşan ailesini idare etmeye çalışan Christy rolünde. Christy hayatındaki her şey için annesini sorumlu tutar ve onun gibi olmamaya çalışırken kızının hamile olduğunu öğrenmesiyle ne yapacağını şaşırıyor ve bu noktada annesi de olaylara dahil oluyor. Konu klişe dursa da diyalogları gayet eğlenceli. Haftasonu bir planınız yoksa ve izleyecek bir şey bulamazsanız şu an ilk sezonunda olan bu diziye bir şans verebilirsiniz :)

5 yorum :

  1. aynen ben de senin gibi düşünerek izliyorum bu diziyi cnm, Chuck Lorre'un yaptığı bir dizi diye. Öyle eğlencelik zaman öldürmelik. Bi dexter, bi big bang theory değil benim için...Two and a half man'i de Ashton Kutcher aşkımdan dolayı izliyordum o da bitti galiba:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bitiyor mu bu sezon two and a half men ??

      Sil
  2. ben de geçen gün rastladım yarısından sonra. aynen dediğin kategoride.
    ya cnbc-e de önceleri daha güzel diziler mi oluyodu bana mı öyle geliyor?
    aa hot in cleaveland var sevdiğim bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eskiden daha iyiydi sanki. Hot in Cleveland'ı ben de severim. Betty White'ın yeri ayrı, bir de işin içinde kadın ya da erkek fark etmez İngiliz aksanlı bir oyuncu girince daha bir seviyorum (bknz. Joy :) )

      Sil
    2. evet ya bi seksilik var İngiliz aksanında :) sherlocku izlemeye başladım ben de yeni :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)