13 Ocak 2014 Pazartesi

Sevdiklerim: Top Spin 4

Haftasonları insan akınına uğramış mekanlardan bilerek kaçıyorum ve tek başıma evde zaman geçirmek daha bir cazip geliyor. Bu nedenle evde bol bol boş zamanım oluyor.Peki evde neler yapıyorum ondan bahsetmek istedim biraz. Pek yerli dizi insanı değilim izlediklerimi de internetten izlemeyi tercih ediyorum. Tüm gün sabahtan akşama kadar film izleyemeceğim için de canım sıkıldıkça bilgisayar oyunlarına yöneliyorum. İşim gereği de bu alana özel bir ilgim olduğumdan sevdiğim oyunları sizlerle paylaşmaya karar verdim. Ama kabul etmeliyim ki önceliğim kadınlara bunları sevdirmek, haftasonları eşinin/sevgilisinin oyunun başından kalkmamasına sinir olan kadınların derdine bir çare olmak :) Bunun için herkese hitap edeceğini düşündüğüm oyunlardan başlıyorum ve ilki Top Spin 4.

Her Türk kadını gibi ben de tenise heves etmiş bir süre kurslarına gitmiş biriyim ama en son ne zaman elime raketi aldım hatırlamıyorum. Ondandır belki bu oyunu bu kadar sevmem :)

Aslında bahsedeceğim oyun 2011 yılında piyasaya çıktı. PC ler için maalesef bir sürümü yok. Halen satılıyor mu emin değilim ama konsolların online storelarında bulabilirsiniz belki. Oyun PS3, Xbox360 ve Nintendo Wii ile uyumlu. Ayrıca PS için move, Xbox için de kinect desteği mevcut. Ama önce oyunun teaserını izleyelim sonra yorumlara devam edelim.(Video sadece youtube üzerinden izleniyormuş malesef o nedenle sizi 1-2 dakikalığına blog dışına alıyoruz)


Tabi ki bu oyundan grafik olarak popüler futbol oyunları olan PES, FIFA gibi grafikler beklemek hata olur. sonuçta hitap ettiği kitle daha kısıtlı olduğundan oyunun geliştirilmesi için harcanan bütçe onlara kıyasla daha az. Bunu dikkate alınca grafikleri gayet tatmin edici. Özellikle kortların tasarımı gayet gerçekçi. Oyunda diğer bir güzellik ise size sunulan Nadal,Murray,Federer gibi oyuncular dışında kendi oyuncunuzu da yaratabilmeniz. Biraz oyunculardan bahsedecek olursak oyunun en güçlü ismi Nadal olmuş. Nedense oyun geliştiriciler Andy Murray'e biraz torpil geçmiş. Normalde kortlarda gördüğümüzden daha başarılı bir Andy var oyunda. Sadece günümüzdeki tenisçiler yok, tenisin usta isimleri de unutulmamış. Bu oyunda önceki versiyonlarına göre oyuncuların karakteristikleri daha güzel yansıtılmış. Sevinçleri, hata yaptıklarındaki üzüntüleri vs. gayet etkileyici. Oyun tek kötü yanı PS için konuşacak olursak move desteğinin vasat olması. Bir de Serena Williams'ın normalden de kuvvetli olması ve pek bağırması :)



İşin özeti eğer sevgilinizin oyuna dalıp sizi ihmal etmesi canınızı sıkıyorsa bu oyunu sevgilinizle oynayıp beraber zaman geçirebilirsiniz benden söylemesi. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)