19 Aralık 2013 Perşembe

Dermoeczane.net Alışverişi -2

Hem üşengeçliğimden hem de daha hesaplı olmasından online alışveriş benim vazgeçilmezim. Market alışverişinden tutun da ayakkabıya kadar çoğu şeyi internet üzerinden alıyorum. Doğal olarak sık sık talihsizlikler de yaşıyorum ama bu zamana kadar hiç sorun yaşamadığım bir site varsa o da budur : dermoeczane.net 
Çok fazla alışveriş yaptım, hepsini bloga yazmadım. blogda sadece 1 tanesi var o nedenle bu postun sonuna 2 ekledim ama aslında defalarca bu siteden alışveriş yaptım, ertesi gün hepsi elimde oldu hep. Zaten siteye gidince göreceksiniz, fiyatlar çok makul ama çeşit az. Tek olumsuz yanı da bu sanırım.

Bu sefer çok bir şey almadım. BioTrue, onsuz yapamayacak kadar sevdiğim bir lens solüsyonu. Şu kış günü eczaneye gitmek istemediğimden ve burada daha uygun fiyatlı oldugundan siteden aldım. DCL ultra gentle eye cream ise merakımın kurbanı olan bir ürün. Daha önce dermokozmetik olarak sadece Filorga'nın göz kremini kullanmış ve memnun kalmıştım. Yine dermokozmetik bir marka deneyim dedim ve bu kremin uygun fiyatı cezbetti beni. Hakkında pek yorum görmedim bloglarda o nedenle biraz deneyimleyim hemen yazısı blogda.

Bunlar da hediyelerim. Sitenin fiyatları o kadar makul ki tester falan bile istemiyorum ama sağolsunlar aldığınız şeyin fiyatı ne olursa olsun sizi hediyesiz bırakmıyorlar. Daha önce aldığım ürünlerden kuru ciltli olduğumu bildiklerinden mi yoksa tesadüf mü bilemeyeceğim ama La Roche Posay in çok kuru ciltler için olan bu kremini ve Solingen'in manikür makasını da eklemişler pakete. 

Aradığım ürünü bulduğum sürece başka bir online eczaneden alışveriş yapmayacağım sanırım. Dediğim gibi tek sıkıntı ürün çeşitliliğindeki azlık. Eğer ilgilendiğiniz ürünlere denk gelirseniz hiç tereddüt etmeden alışveriş yapabilirsiniz bu siteden, o kadar alışverişten sonra kefilim ben :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)