16 Kasım 2013 Cumartesi

Erkeklere Özel: Takım Elbise Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Uzun zamandır post yapamıyorum çünkü ders çalışıyorum :( 20 yıllık bir öğrenci olarak doktora yeterlilik sınavlarına girmeme sayılı günler kaldı.Bu nedenle blogları takip etsem de ne yorum yazabiliyor ne de yeni post hazırlayabiliyorum. Umarım sınavları sorunsuzca halledip en kısa zamanda aranıza girmiş olacağım.

Bu girişten sonra yazımızın ana konusuna gelelim. Malumunuz takım elbiseyle şık görünmeyecek erkek pek azdır. Ama bazı detaylar var ki takım elbisenin havasını bir anda bozabiliyor. Sanırım bizim erkeklerimizin takım ile ilgili en büyük sorunu paça problemi. Pantolon paçaları bazen haddinden uzun olup kat kat durabiliyor ki ben buna dayanamıyorum açıkçası. Bu nedenle biraz önce denk geldiğim bu görseli burada paylaşmadan edemedim. 

Beyler gördüğünüz gibi mavi takım elbise ile gösterilenler size şıklığa götüren adımlar. Unutmayın paça boyu, kol boyu ve takımın üzerinize oturup oturmadığı en çok dikkat etmeniz gereken konular. Yukarıdakilere dikkat ettikten sonra şık olmamanız işten bile değil :)

2 yorum :

  1. Doktora yeterlilik! Allah kolayluk versin:)
    takim elbise de uzun paçaya ben de gicik oluyorum!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)