19 Ağustos 2013 Pazartesi

Bebeklerin Ekşi ile İmtihanı

Şu aralar televizyonda ve reklam panolarında bir peynir markasının bebeklerin o marka peynirle ilk tanışmasındaki ifadelerini gösteren tanıtımlarını sevmiştim. Bu fotograflar ne zaman çekilmiş bilemedim ama bizimkilerin fikri pek orijinal değilmiş demek ki. Neyse, iki fotografçı bebeklerin limonun o ekşi tadıyla ilk tanıştıkları anları görüntülemiş, ben de bazılarını sizler için seçtim. İşte miniklerin ekşi deneyimi :)












kaynak:toxel.com

Bu arada ben de yemeye çalıştığımda yüz ifadem sondaki sevimli bebek gibi oluyor azıcık :)



8 yorum :

  1. Oy yerim. :)
    Ne tatlılar!

    YanıtlaSil
  2. Bende bunlari yerim amaaaaaa ♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. sondan bi önceki de ben olsam gerek pek iştahlı minik yaramaz=) ben çok severim limon yemeyii=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek sevimli o da:) Hiç limon yiyemem ben ama :(

      Sil
  4. Ahahahaha süper bunlar yaa ... Ayrıca dövmeli olana bayıldım ... Hala sakızlardan çıkıyormu dövme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak merak ettim ben de çıkıyor mu ki acaba :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)