18 Haziran 2013 Salı

The Balm Ürünlerine İnternet Üzerinden Ulaşmak

Tekrar merhaba,

Yazacak bir çok alışveriş ve ürün yorumu yazısı var ama içimden gelmiyor. Bu post da epeydir aklımda ancak vakit buldum yazmaya.

The Balm ürünlerine aşkım malumunuz. Şehrinde Gratis olmayanlar maalesef bizim kadar kolay ulaşamıyor the Balm ürünlerine. Gittigidiyorda satanlarını gördüm ama fiyatlar uçmuş. Gratisin %40-%50 indirim yaptığı zamanlar kadar uygun fiyatlı olmasa da Kozmotrend'de de the Balm ürünlerni bulmak mümkün. Ben bu siteden bir kaç kez alışveriş yaptım sorun yaşamadım.

Açıkcası şehrinde Gratis olmayan ve the Balm ürünlerini denemek isteyenler için güzel bir seçenek olduğunu düşünüyorum. Fiyatlar indirimsiz Gratis fiyatlarından daha uygun sanki.

Kozmotrend'deki the Balm ürünlerinin listesi için tık tık!

Bu arada siteyle zerre ilişkim yok, bedavadan reklamlarını yapıyorum şu an maksat amme hizmeti :)

2 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)