20 Haziran 2013 Perşembe

Juice Beauty Stem Cellular Repair CC Cream - Natural Glow

Aslında daha yazacak çok fazla BB kremim var ama elimde iki tane cc cream var onları öncelikle tanıtmak istedim çünkü cc creamler ülkemizde hala yaygın değil ve hepimiz merak ediyoruz. Aslında Chanel ve Clinique'in çıkardıkları çok övülüyor ama günlük makyajımda kullanacağım bir ürüne o kadar para vermek istemiyorum. Bu nedenle ben cc cream arayışıma yurt dışı alışverişleriyle başladım.

Bugun Naturisimo'dan alışveriş yaparken deneme boyunu aldığım Juice Beauty Stem Cellular Repair CC Cream'den bahsedeceğim.


Peki tüm cilt tipleri için uygun olduğunu söyleyen bu kremin vaatleri neler:
  • cilt hasarlarını onarma
  • cilt tonunu eşitleme
  • cildin elastikliğini arttırma
  • çizgi ve kırışıklıkları azaltma
  • aydınlık görüntü
  • cilt tonunu dengeleme
  • antioksidanlar bakımından zenginlik
  • güneşten koruma- SPF30
  • ultra nemlendirme
  • Mükemmel cilt rengi
Bunlardan kaçını yapıyor derseniz bence birçoğunda sınıfta kalıyor. Bir kere cilt tonu eşitlemesi koca bir yalan. Organik olmasından kaynaklı hafif kötü bir kokusu var ama onu es geçebiliriz. Nemlendirmesi iyi ama kuru ciltler yine de altına nemlendirici uygulamalı. Tabi ki deneme boyu olduğundan uzun vadede etkileri ne bilemeyeceğim ama sadece aydınlık görüntü verdiği kısma katılabilirim. Açıkcası L'oreal cc cream ı daha başarılı buldum ama o da bana koyu kalıyor. Onun da yazısı yakında blogda olacak. Kısacası CC creamler beni henüz BB kremlerden vazgeçiremedi.

Bu arada ürünün satış fiyatı 39$. Eğer cildiniz sorunsuz ve aydınlık görünüm arıyorsanız deneyebilirsiniz ama onun için de değer mi tartışılır.

Bir de unutmadan bugun çekilişim son günü!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)