8 Mayıs 2013 Çarşamba

Firmaların İlgisizliği - Müşteriyi Önemsememesi

Blogu takip edenler bilir müşteri ile iletişim konusunda firmaların tavırlarına nasıl dikkat ettiğime. Kötü tecrübe yaşasam bile eğer müşterisinin sorularına cevap veriyor ve mağduriyetini gideriyorsa hiç kötü bir yorum yapmam o firma hakkında.

Ama bize ulaşın, soru sorun diye formlar koyup onlara kesinlikle cevap vermeyen, sırf el görsün diye twitterda mentionlanınca sorulara cevap veren firmaları esefle kınıyorum. Öncelikle Bioderma'dan başlamak istiyorum. Ürünlerini sıkça kullandığım bir marka. Sorunlu cildimden ötürü 2 üründen hangisini seçeceğim konusunda kararsız kaldım ve hangisini almam daha uygun olur ya da aynı anda kullanımı sorun çıkarır mı diye sordum siteleri üzerinden. Ama hala ses seda yok- ki aylar geçti. Neden eczanelerden sormuyorsun derseniz bazen size ürünü satmak için yalan  yanlış bilgilendiriyorlar o nedenle güvenemedim açıkçası. Tabi almadan iki ürünü de. 

Diğeri ise Lush. Yabancı bloglarda çok gördüğüm bir ürünü sitelerinde görmeyince Türkiye'de satılıp satılmayacağını ya da muaili bir ürün olup olmadığını sordum yine sitelerine koydukları sözde iletişim formundan onlardan da ses yok. 

Hayır madem cevaplamayacaksınız o zaman koymayın o formları sitenize. Bizle sadece facebooktan twitterdan haberleşin deyin bizim de beklentimiz olmasın. 

2 yorum :

  1. haklarında bir şikayet yaz bakayım maille veya sözlük türevi yerlere nasıl geri dönüyorlar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)