29 Mayıs 2013 Çarşamba

Erkeklerin Stili - 2013 Cannes Film Festivali

Önce Justin Timberlake ile başlayalım. Film galasında gayet klasik bir tercih yapıp risk almadan siyah smokin seçen Justin, gündüz de casual bir şıklık sergilemiş.



 

Clive Owen da klasik takılanlardan. Siyah smokini gayet hoş.


James Franco mavi takımı ile pek dikkat çekici. 

 Liam Hemsworth smokin yerine şık bir siyah takım elbise tercih etmiş. 

 Matt Damon yaşlanmış sanki ve kilo almış. Smokinini beğenmeme rağmen genel görünümü heyecan uyandırmadı maalesef.

Garrett Hedlund'un bu sakil duruşunu hiç beğenmedim. Ama ceketini, özellikle çift cep detayını beğendim.

Kadınların neler giyeceğin, nasıl görüneceğim diye aylarca hazırlandığı bir etkinlikte erkeklerin işinin bu kadar kolay olması zoruma gidiyor sayın okuyucu.

2 yorum :

  1. Benim dikkatimi çekeen son 1 yıldır smokinlerde saten yaka çok moda o detay atlanmamalı diyorum.
    James fraconun taımının kumaşını beğemedim pek ben:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. James Franco'yu çok severim eleştiremiyorum onu objektif olarak ama takımı cidden kötü durmuş dediğin gibi kumaşından belki.

      Takım elbiselerde bile bu tak çıkar saten yaka uygulaması bile var, dediğin gibi pek moda oldu.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)