24 Mayıs 2013 Cuma

BB Cream Dosyası: Holika Holika Petit BB Cream - No.02 MOISTURE SPF30 PA++

Şurada bahsettiğim alışverişimde aldığım ürünlerden biri de bu bb kremdi. Elimde o kadar çok bb krem birikti ki hepsini anlatmadan bb krem modası geçmiş olacak :) Holika Holika'nın bu seride 4 bb kremi var. Bendeki nemlendirici özellikli olanı. Kuru cildime sadece bunu sürüp çıkayım istedim yazın o nedenle aldım. 

Açıkcası ürünü çok beğendim. Nemlendirmesi çok başarılı, kapatıcılığı ortanın üzerinde. Bu zamana kadar kullandığım bir çok kremden daha kapatıcı geldi.Aşağıda göreceğiniz gibi rengi bej tonlarında içinde tabi ki grilik var ama Kore markası diğer BB kremlere göre daha az ki bunu sevdim. Aşağıda ürünün rengini görüyorsunuz  İkinci fotografta ise ürünü elimin üzerine uyguladım. Sol taraf ürün uygulanmamış kısım, sağ taraf ise uygulanmış. Fark ortada :)


Ürünün tek eksisi renk seçeneğinin olmaması. Tek renkli bir ürün ve Kore markası olduğunu düşününce benim gibi buğday tenli birine hafif açık kaldı ki yandıkça daha da açık kalacak. O nedenle bu ürünü satış bloguma koymayı düşünüyorum. İlgilenirseniz takipte olun :)

Bir de belirtmeden geçemeyeceğim ambalajları çok şirin. Almamda çok etkisi olmadı desem yalan olur :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)