11 Nisan 2013 Perşembe

Reviews: Rimmel London Apocalips Luna ve Essence Oz the Great and Powerful Lip Balm #01 Glinda the Good

Bu sıralar giyim alışverişi yapmadığımdan pek blogumun adı tek derdim ne giysemden ne sürseme hızla yol alıyor, farkındayım. Bugun de size son günlerde sıkça kullandığım iki ürünü tanıtmak istedim.



Rimmel London Apocalips Luna bir çok blogda gördüğünüz tatlı mı tatlı bir coral lipglossumsu bir şey :) Aslından sarışınlara daha çok yakıştırsam da buğday tenli biri olarak denemeden duramadım. Lipgloss yapış yapışlığından uzak bir ürün. Fakat benim için kalıcılığı pek yerinde değil. Ama sevdim gene de bu gidişle yakın zamanda bitecek sanırım :)

Essence Oz the Great and Powerful Lip Balm #01 Glinda the Good ise renk değiştiren bir lipbalm oldugunu iddia ediyor. Daha doğrusu sizin dudağınızın rengine göre değiştiriyor. Açıkcası ben nivea lipbalmlarının ışıltısız hallerine benzettim. Nemlendirmesi güzel, hafif renklendiriyor ama o kadar. Zaten fazla bir şey beklenecek bir ürün değil.

Peki siz kullandınız mı bu ürünleri, sizin yorumlarınız neler? Merakla bekliyorum :)

2 yorum :

  1. Canım bence standart ürünler. Ben de denemiştim ama çok kayda değer bişey yok :)

    beauty-n-fashionlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. aynen canım ama yine de meraktan rimmel apocalipslerin diğer renklerini de edineceğim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)