24 Nisan 2013 Çarşamba

BB Cream Dosyası: Rival de Loop Beauty Balm

Geçenlerde Rossmann'a gittiğimde kendi markalarından biri olan Rival de Loop'un da BB krem çıkardığını gördüm hem de fiyatı 9.90! Hatta bugun öğle arası yine uğradım ve üründe kampanya olduğunu gördüm 6.90 a inmiş fiyatı :)

Ürününün özelliklerine gelecek olursak 15 koruma faktörlü bir ürün. Nemlendirmeyi, cilt tonunu eşitlemeyi, kapatıcılığı vadediyor her BB krem gibi ama bunların ne kadarını başarıyor derseniz nemlendirmesi gayet iyi ama ben kuru ciltli olduğum için altına mutlaka nemlendirici sürüyorum. Cilt tonunu eşitlemesini de sevdim, kapatıcılığı ise ortadan az. Bir de özellikle çok dikkat edeni olduğundan belirteyim paraben içermiyor.

İki tonu bulunuyor. Bendeki açık rengi. Aslından ten rengim açık değil ama bb kremlerin medium tonları cildimi çok koyu ve donuk gösteriyor. Zaten cilt renginizle hemen uyum sağladığından ben açık tonunu tercih ettim. Ten renginde ürünü swatchladığımda yanıltabiliyor renk tonunda o nedenle beyaz pamuk üzerinde rengini göstermeyi tercih ettim bu şekilde daha anlaşılabilir oluyor gibime geliyor :)


Ben bu ürünü günlük makyajımda değil de haftasonu kısa süreli dışarı çıkacağımda,makyaj yapmadan ama cilt tonumu düzgün göstermek istediğimde kullanıyorum ve bu konuda beklentilerimi karşılıyor. Uygun fiyatını da göz önünde bulundurunca bir şans vermek gerek diye düşünüyorum. 

BB krem incelemelerime pek yaygın olmadığını düşündüğüm için bu ürünle başladım. Diğer bb kremlerin de yorumları en kısa zamanda blogda aşağıdaki sırada olacak:

Olay BB krem
La Roche Posay BB krem
Pure Beauty Bulgarian Rose BB krem
Garnier BB krem
Missha BB krem


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)