22 Mart 2013 Cuma

Haftasonu Planları

Ankara'da öğleden beri yağan yağmur ve yapılacak işlerim bu haftasonunu evde geçireceğimizin sinyallerini veriyor. Ben de şimdiden planladım kafamda yapacaklarımı, sizlerle de paylaşayım :)

haftaiçi 2 gün yaptığım sporuma azıcık da olsa evde devam etme niyetindeyim.

E bir doktora öğrencisi olarak on yüz bin milyon tane okuyacak makale, kitap var beni bekleyen. Bir kaçını aradan çıkarsam süper olur :)

İlk evlendiğimizde çalışma odası olarak dekore ettiğimiz sonra giysi odasına çevirdiğim odamı toplamam gerek sanırım. Siz de eşyalarınızı toplarken alakasız bir şeyi görüp onla uğraşmaya başlayıp toplama işini yarım bırakanlardan mısınız peki? Geçen seferki toplama girişimimde kutu kaplamak için aldığım tabi hevesim geçince bir yere attığım yapışkan folyoları görünce toplamaya ara verip kutuları kaplamaya başlamıştım gidiş o gidiş :)

İzlemediğimiz çok film birikti, belki sinema keyfi de yapabiliriz evde. Ama böyle sarmaş dolaş olmaz bize göre değil hiç :) İlla birimiz bi koltuğa diğeri ötekine yayılacak :)


Bunların hepsini yaparsam ödül olarak da Portakal Ağacı'nda görünce ben bunu niye yapmıyorum dediğim pek sevdiğim elmalı kurabiyeleri yaparım belki :)

 portakalagaci.com dan alınmıştır.

Aslında bugün çalışkan bir blogger oldum kaç post girdim en iyisi ödülü en başa koymak, eve gidince ben bunları yapıyım bari :P

Peki sizin haftasonu planlarınız neler??

2 yorum :

  1. çok güzel bir blogunuz var :)) hafta sonu sadece arkadaşlarımla buluşmak ve gezmek istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :))Havalar güzel olunca benim de tercihim gezmek ve arkadaşlarla olmak :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)